Nu zullen er vast jankers zijn die zeggen dat hij op een bepaalde Peug**t lijkt, maar ik heb de eerste GTR foto's al gezien lang voordat Peukneus ooit aan de JetForce was begonnen!!!
bestaan allesinds nog geen optische onderdelen voor ....
en wat dat rood betreft was de enige kleur voorhanden, anders moest ik 6 maanden wachten, dit omdat ze die scooters in beperkte oplage gemaakt en verdeeld hebben over europa azie en us.
Zover ik weet zijn er zelfs nog maar 3 in de benelux die er mee rijden.
wel vreemd eigenlijk want het is een perfecte scoot en de prijs komt overeen met die van een aerox (2600€)
Ik vind het wel een vet ding, alleen de seatpipe onder de Derbi GP1 lijkt me wat mooier. Er stonden er hier 2 bij de dealer (misschien nu nog wel) en in het echt ziet hij er wat beter uit vind ik.
130kg is wel behoorlijk zwaar, trekt hij wel een beetje fatsoenlijk op?
Ik vind het wel een vet ding, alleen de seatpipe onder de Derbi GP1 lijkt me wat mooier. Er stonden er hier 2 bij de dealer (misschien nu nog wel) en in het echt ziet hij er wat beter uit vind ik.
130kg is wel behoorlijk zwaar, trekt hij wel een beetje fatsoenlijk op?
euh ooit van een italjet dragster gehoord die heeft dat dus ook
enne deze bestaat ook in 125 en 200 cc met hetzelfde frame dus vandaar waarschijnlijk dat dikke frame
Trouwens, wat vind jij ervan dat de hussar van cpi schaamteloos een runner koplamp bevat en een aerox achterlicht. Dan de oliver die de voorkant van zo'n grote beta heeft (quadra ofzo). CPI doet het net zo hard, trouwens die GTR en alles zijn gewoon nieuwe generatie scooters.