Cpi Gtr

Aidix

Well-Known Member
Valt me op dat ik hier niets zie over de CPI GTR...

exclusive5.jpg

Hier staat een mooi stukje erover, wordt zeker geen taiwan misbaksel!

http://www.twistngo.com/gtr50.htm

Nu zullen er vast jankers zijn die zeggen dat hij op een bepaalde Peug**t lijkt, maar ik heb de eerste GTR foto's al gezien lang voordat Peukneus ooit aan de JetForce was begonnen!!!

Advertisement - register to remove this

tatung said:
Leuk maar optisch kan er nog wel wat aan gebeuren bijv andere paintjob:)
en er een chroome koplamp insmijten staat nog leuker...

Rood :(

bestaan allesinds nog geen optische onderdelen voor ....
en wat dat rood betreft was de enige kleur voorhanden, anders moest ik 6 maanden wachten, dit omdat ze die scooters in beperkte oplage gemaakt en verdeeld hebben over europa azie en us.
Zover ik weet zijn er zelfs nog maar 3 in de benelux die er mee rijden.
wel vreemd eigenlijk want het is een perfecte scoot en de prijs komt overeen met die van een aerox (2600€)

Ik vind het wel een vet ding, alleen de seatpipe onder de Derbi GP1 lijkt me wat mooier. Er stonden er hier 2 bij de dealer (misschien nu nog wel) en in het echt ziet hij er wat beter uit vind ik.
130kg is wel behoorlijk zwaar, trekt hij wel een beetje fatsoenlijk op?

MrSlick said:
Ik vind het wel een vet ding, alleen de seatpipe onder de Derbi GP1 lijkt me wat mooier. Er stonden er hier 2 bij de dealer (misschien nu nog wel) en in het echt ziet hij er wat beter uit vind ik.
130kg is wel behoorlijk zwaar, trekt hij wel een beetje fatsoenlijk op?

wel ik hou een laagtoerige 70cc toch bij met men ontgrensde gtr dus...
(natuurlijk is hij in begrensde staat nul de botten)

Laurens. said:
ik vind het een belachelijk ding.
frame is bijna net zo dicht als een gewone motor terwijl er toch een scooterblok onder zit.

euh ooit van een italjet dragster gehoord die heeft dat dus ook
enne deze bestaat ook in 125 en 200 cc met hetzelfde frame dus vandaar waarschijnlijk dat dikke frame

Aidix said:
En dit schaamteloze spaanse kopie:

GP1L_V1.jpg

Vind je dat wat?

Trouwens, wat vind jij ervan dat de hussar van cpi schaamteloos een runner koplamp bevat en een aerox achterlicht. Dan de oliver die de voorkant van zo'n grote beta heeft (quadra ofzo). CPI doet het net zo hard, trouwens die GTR en alles zijn gewoon nieuwe generatie scooters.

Back