Cpi Gtr

Aidix

Well-Known Member
Valt me op dat ik hier niets zie over de CPI GTR...

exclusive5.jpg


Hier staat een mooi stukje erover, wordt zeker geen taiwan misbaksel!

http://www.twistngo.com/gtr50.htm


Nu zullen er vast jankers zijn die zeggen dat hij op een bepaalde Peug**t lijkt, maar ik heb de eerste GTR foto's al gezien lang voordat Peukneus ooit aan de JetForce was begonnen!!!
 
Advertisement - register to remove this

vindt m nou niet bepaald mooi :rolleyes:
vooral die fietsbanden die er onder zitten, echt geen gezicht!
veel kaal zwart kunststof, vooral bij het motor-gedeelte :p
wat voor blok zit hier trouwens onder? morini? of eigen productie... wat voor carb is dat btw die er op zit?
 
Aidix said:
Nu zullen er vast jankers zijn die zeggen dat hij op een bepaalde Peug**t lijkt, maar ik heb de eerste GTR foto's al gezien lang voordat Peukneus ooit aan de JetForce was begonnen!!!

Dit model is nog niet lang geleden ontstaan hoor, net als het merk CPI zelf. Het merk is kort geleden onstaan door een groep oostenrijkse studenten. Ze kwamen allereerst met de Oliver en de Hussar, ook kwam er een popcorn die nog steeds niet te koop is geloof ik. Het GTR concept stamt uit voorjaar 2003 ergens. Hij zou Januari dit jaar uitgebracht worden. Dit is uitgesteld naar Januari 2005. De reden hiervoor is dat de katalisator bij 6000 km uit de uitlaat trilde en niet goed functioneerde. Het is trouwens niet een minarelli blok, maar het heeft er veel van weg.

Verder over Jetforce look, dat is gewoon de nieuwe style scooters. Er is niet echt een merk aan te wijzen wat eraan begon, aangezien scooters altijd kenmerken van motoren enzo meekrijgen. Ik vind 'm zelf meer weghebben van een Dragster dan van een Jetforce. Alleen de hoge neus is een beetje jetforce.
 
Last edited:
Voor project beetje duur aangezien hij in januari pas komt en 2300 euro gaat kosten. Daarbij zouden misschien wel mina spullen aardig passen, maar denk toch dat er wel wat aanpassingen nodig voor zullen gaan zijn.
 
Stealth-EVO50 said:
Dit model is nog niet lang geleden ontstaan hoor, net als het merk CPI zelf. Het merk is kort geleden onstaan door een groep oostenrijkse studenten. Ze kwamen allereerst met de Oliver en de Hussar, ook kwam er een popcorn die nog steeds niet te koop is geloof ik.


Uit wiens duim heb je dat gezogen?

CPI group was founded in 1991 and has emerged as a competitive and enduring manufacturing enterprise after continuing efforts in restructuring. Our manufacturing of motorcycles, scooters and engines are carried out at domestic and overseas plants which feature the most up-to-date and fully integrated processing systems, covering every step from materials to customer service.
 
Aidix said:
Uit wiens duim heb je dat gezogen?

CPI group was founded in 1991 and has emerged as a competitive and enduring manufacturing enterprise after continuing efforts in restructuring. Our manufacturing of motorcycles, scooters and engines are carried out at domestic and overseas plants which feature the most up-to-date and fully integrated processing systems, covering every step from materials to customer service.

1991 is nog niet zo oud, ik heb verdere info van een van de 1e CPI dealers van NL.. Ik ken ook iemand die er op eentje rijd, en de uitlaat is daadwerkelijk ook niet echt super.

Maarja, met scooters zijn ze niet zo lang bezig nog.. Wel met de ontwikkeling ervan enzo.
 
2t!

"The GTR is powered by the newly developed, liquid cooled L.E.-TEC (Low Emission Technology) engine with aluminium-cylinder. In unlimited
version the engine power is more than 4,6 kW"
 
Stealth-EVO50 said:
Dit model is nog niet lang geleden ontstaan hoor, net als het merk CPI zelf. Het merk is kort geleden onstaan door een groep oostenrijkse studenten. Ze kwamen allereerst met de Oliver en de Hussar, ook kwam er een popcorn die nog steeds niet te koop is geloof ik. Het GTR concept stamt uit voorjaar 2003 ergens. Hij zou Januari dit jaar uitgebracht worden. Dit is uitgesteld naar Januari 2005. De reden hiervoor is dat de katalisator bij 6000 km uit de uitlaat trilde en niet goed functioneerde. Het is trouwens niet een minarelli blok, maar het heeft er veel van weg.

Verder over Jetforce look, dat is gewoon de nieuwe style scooters. Er is niet echt een merk aan te wijzen wat eraan begon, aangezien scooters altijd kenmerken van motoren enzo meekrijgen. Ik vind 'm zelf meer weghebben van een Dragster dan van een Jetforce. Alleen de hoge neus is een beetje jetforce.

de popcorn staat hier andes al een aardig tijdje @ dealert
 
mijn cpi gtr

en dit is men scoot, wat vinden jullie ervan?


http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=26509




en hier zijn de specificaties

cylinder: aluminium 50 cc (is standaard)

blok: minarelli

koeling: vloeistof

transmissie: vario

Starter: Electric / Kick

voorste rem: Disc 280mm

achterste rem: Disc 210

voorste band: 110/70-17

achterste band: 130/60-17

tank + verbruik: 8l / 2,1l - 100km

groote L x B x H) in mm: 1960 x 690 x 1280

uitlaat: INOX

achterlicht: LED

voorlicht: 2x dagverlichting + 1 maal grootlicht
+ 1x normaal licht
vering: dubbele oliedruk achtervering

dashboard: digitaal + toerenteller
+ autocalibratie van toerenteller

hij loopt nu 95 (is enkel ontgrensd)
 
Last edited:
Back
Top