cpi aragon, raar geluid

CyayC

BoOsTerBooY
hey, gistere heb ik een kelk(powerfilter) gestoken op een cpi aragon, tesame met 6gr rollen (normaal 6,5) .. Nu waren we die gistere aan het afstellen op de carbu. stationair draait ie goed, bij een beetje gas ook, maar bij volgas, maakt ie een MEEEUUB geluid en valt stil. Wat kan ik hieraan doen?
 
Advertisement - register to remove this

wat denk je van een grotere sproeier monteren? of beter nog, heel die 'power' filter eraf halen en een originele monteren :)
op een originele scooter is dat lastig af te stellen, maakt onnodig veel herrie en je zult er echt niet beter van gaan rijden.
 
wat denk je van een grotere sproeier monteren? of beter nog, heel die 'power' filter eraf halen en een originele monteren :)
op een originele scooter is dat lastig af te stellen, maakt onnodig veel herrie en je zult er echt niet beter van gaan rijden.

Die vriend van mij wil abso-absoluut die powerfilter :| dus enige tips om die beter te kunnen afstellen? enkel grotere sproeier?
 
waarom? omdat het feth cool is?
weet hij ook dat het uber slecht is?
- veel sneller zand en vuil in je cilinder
- moeilijker goed af te stellen, dus sneller kans op een kapotte cilinder.
- Met regen zuigt hij water aan en zal helemaal slecht rijden.

Misschien bedenkt hij zich dan :)

Zo niet is hij redelijk eigenwijs..
maar met een grotere sproeier zal het wel lopend te krijgen zijn, maar dit kan goed 15-20 maten groter zijn..dus het verbruik zal dan ook flink omhoog gaan
 
waarom? omdat het feth cool is?
weet hij ook dat het uber slecht is?
- veel sneller zand en vuil in je cilinder
- moeilijker goed af te stellen, dus sneller kans op een kapotte cilinder.
- Met regen zuigt hij water aan en zal helemaal slecht rijden.

Misschien bedenkt hij zich dan :)

Zo niet is hij redelijk eigenwijs..
maar met een grotere sproeier zal het wel lopend te krijgen zijn, maar dit kan goed 15-20 maten groter zijn..dus het verbruik zal dan ook flink omhoog gaan

Maar op mijn booster, heb ik geen powerfilter, en zit ik aan sproeir 98 met origi cilinder. Weet je welke sproeir er origineel in zit ? booster original 2003 (oud model)
 
dat is ook al aardig groot vind ik.. ik zat op een SR (mina hori) met alleen een technigas op 84.. en het pijpje uit de luchtfilter..

ik weet niet wat er origineel in zit
 
dat is ook al aardig groot vind ik.. ik zat op een SR (mina hori) met alleen een technigas op 84.. en het pijpje uit de luchtfilter..

ik weet niet wat er origineel in zit

bij mijn booster, vario ring ERIN, prop deruit, en thats it! .. vroeger toen ik hem kochtte, zat er geen varioring en geen prop en zat ik aan sproeier 94 maar toen viel ie vaak uit, en kleiner dan 98 had ik niet dus rijd ie nu op een 98, zonder powerfilter of dergelijke :W
 
Back
Top