counter strike

• Thread starter Thread starter MHR BELG
  • Start date Start date
@Freezer
De server is VAC-sercured, als ik me neit gruwelijk vergis.
Ik zal je demo morgen even bekijken en indien nodig de spelen bannen. In ieder geval alvast bedanikt voor de moeite :)
// Edit
Gebant. Thanks :)

De meeste admins zijn Nederlands, en zitten tijdens kantooruren dus op hun werk/opleiding. Er zijn een paar buitenlandse admins, maar dat is volgens mij maar minimaal. 'savonds en in het weekend zijn er vrijwel altijd wel admins aanwezig.

Last edited:
MHR BELG said:
hey,

het is ff voor te weten of er hier members zijn op het forum die counter-strike 1.6 spelen of counter-strike : source , counter-strike : condition zero.

zoja zeg ff welke versie je speelt en of je aangesloten bent bij een clan ofzo?!

gr33tz

ja ike ik speel cs1.6 sit in de clan de tosti band ehehe

-=kevin=- said:
sow ralf speel je ook cs ik wil je wel is uit dage heb je een clan of cheats ????

Ralf wil vast wel een 5on5 doen :)
En hij cheat btw niet :) FF een datumpje prikken dan ;)
@chem0 : jij zat dus op je 14e al in $terf? :+

Freezer said:
Ralf wil vast wel een 5on5 doen :)
En hij cheat btw niet :) FF een datumpje prikken dan ;)
@chem0 : jij zat dus op je 14e al in $terf? :+

13e :D Maar ik neem aan dat jij ook nog oude garde materiaal bent. Ook bekende clans gespeeld toevallig? Ohja, waar ik destijds ook nog een tijd heb gezeten (maar na de ownage periode ivm ziekenhuis gedoe etc) was #das.nl .. Heeft destijds ook nog in top3 gestaan met Clanbase als ik het me goed kan herrineren.

jhee
Die server die ik eerder gaf heeft een reboot gekregen. VAC draait weer, AWP is weer disabled, en hij draait weer dust2 only.

heey, speel nu ongeveer 2 jaar 1.5/1.6 heb source heir ook al een jaar ligge maar heeft maar 3 keer in de pc gezete, het is gewoon heel anders als 1.5/1.6 en ik vend er geen reet aan.

chem0 said:
13e :D Maar ik neem aan dat jij ook nog oude garde materiaal bent. Ook bekende clans gespeeld toevallig? Ohja, waar ik destijds ook nog een tijd heb gezeten (maar na de ownage periode ivm ziekenhuis gedoe etc) was #das.nl .. Heeft destijds ook nog in top3 gestaan met Clanbase als ik het me goed kan herrineren.
nickname? :P

Cipher said:
jhee
Die server die ik eerder gaf heeft een reboot gekregen. VAC draait weer, AWP is weer disabled, en hij draait weer dust2 only.
Nou, net even de eer gehad erop te mogen spelen (ik werd eerst elke keer op #7 geloof ik gedrop, lekker in m'n uppie).

En dit was definitief de laatste keer dat ik 1.6 gespeeld heb :)
Wat een k*tspel, het is lelijk (maar als de gameplay goed is geen probleem) en het speelt gaar vergeleken met source.

Nouja, ik heb het iig geprobeerd :)

@b0em
Hoezo dat dan, en van welke admin?

@$aint
Dat is t irritante doorkick-systeem als n server vol zit.. in een poging ook op de andere servers een bezetting te krijgen. Jammer dat je alweer zo snel weg was ;(

chem0 said:
ow jij bent echt oldschool :D
sterf ken ik ook nog wel en das.nl was toch clan uit deventer?

Das.nl was idd clan uit deventer.. Tenminste, grootste deel.. clanleaders waren mn buurjongens destijds ;D en b0em.. Nicknames verschillen.. vaak de nickname kersje gebruikt. Misschien zegt het je iets

speel 1.6 via steam !.. :) werkt perfect , ga ook niet overstappen naar source !..

nickname: E-volution | Vliss
clan: Vliss

staan aangemeld bij clanbase , spelen eigenlijk alleen pcw tegen andere clans uit de std. server

maar die valt een beetje weg :P als er weer een server is meld ik die wel ff :) .. moeten eigenlijk een scootertuning.net server maken -:-

Ik speel zo'n 2 tal jaar CS, nu sinds een paar maanden met wat vrienden de BSF (Belgian Special Forces) clan opgericht. Liefst van al speel ik toch deathmatch op de Deathmatchbude server.

Freezer said:
Was net leuk potje cs tegen Chiper :) Jammer dat ik nog niet opgewarmd was :+
Dat krijg je he, als je opwarm-periode 5 jaar duurt :P

Screenshotje van de uiteindelijke scores?

Back