counter strike

  • Thread starter Thread starter MHR BELG
  • Start date Start date
C4rN said:
Post iemand is wat servers waar er vaak wordt gespeeld?
@ cipher, gister ging ik ff op jou server spelen, zat er gewoon een dikke walhacker in..... was ook geen admin, beetje jammer.
Gebeurd helaas regelmatig. Server heeft een aardig lage ping, en is redelijk populair bij cheaters. Over het algemeen altijd Duitsers +pippi+

server4 is vrijwel altijd vol, en server 5 (beide dust2 only) loopt savonds vaak ook redelijk vol. Savonds ben ik vaak op 5, en is het allemaal goed te doen :)

Speelde hiervoor vaak op eeen server van OLC. Ook altijd goed bevallen tot ik het eens aan de stok kreeg met een admin :P (Hij mocht mij wel voor lul zetten, en ik hem niet :L); 83.98.154.34:27015
 
Pokke ventjes altijd met hun cheats , direct Steam blokkeren van ze :|

Ken ik echt niet tegen , ben je normaal aan het spelen , gaat het een beetje goed , komt er iemand bij die door muren kan kijken/hard kan lopen etc.

En zichzelf dan helemaal de man voelen :rolleyes:
 
Helemaal waar.
Maar daar is zover ik weet geen sprake van op Tweakgaming. En zo wel dan moet je dat eventjes melden op het forum (of bij mij) dan koppel ik het terug naar degene die daar over gaat :)
 
Cipher said:
Helemaal waar.
Maar daar is zover ik weet geen sprake van op Tweakgaming. En zo wel dan moet je dat eventjes melden op het forum (of bij mij) dan koppel ik het terug naar degene die daar over gaat :)
Ik kom je dit weekend wel ff eunen :rolleyes: :X
 
Koop je voor €15 euro een nieuwe. Zag ze laatst nog liggen bij DynaByte Breda.

@$aint
Die kans is groot :) Ik bak er weinig van. Heb ook niet de ideale pc.. hij trekt er net 20fps uit. Maar daar zal ik me niet volledig achter verschuilen.. ben gewoon redelijk noob :P
 
Cipher said:
@$aint
Die kans is groot :) Ik bak er weinig van. Heb ook niet de ideale pc.. hij trekt er net 20fps uit. Maar daar zal ik me niet volledig achter verschuilen.. ben gewoon redelijk noob :P
Ik kan niks in 1.6 hoor, vraag maar aan de koekwaus/zeekoe mensen :P
 
Cipher said:
Helemaal waar.
Maar daar is zover ik weet geen sprake van op Tweakgaming. En zo wel dan moet je dat eventjes melden op het forum (of bij mij) dan koppel ik het terug naar degene die daar over gaat :)

Misschien moeten jullie op die server even VAC aanzetten, want ben nu 2 keer wezen kijken, beide keren was er een cheater. Als het aanstaat trekt het ze al wat minder aan.

Hier is btw meteen een demo van die cheater aangezien het forum daar niet werkt:

# 5 "h8 dicke flamerkiddies" 20044 STEAM_0:1:5932761 93 18:17 70
 

Attachments

Vroeger teveel gespeeld.. Sinds de beta versie.. Heerlijk! Mis de tijd dat je nog in kon zoomen met m4a1 en dat soort ongein ;) Verder 5 jaar lang verslaafd aan geweest en redelijk hoog gespeeld.. ($terf, rG etc..) Sinds dat steam er is volledig meegekapt.. Speel af en toe nog wel bij vrienden thuis gewoon 1.5, maar de lol is al ver af :)
 
Back
Top