counter strike

Mini-g said:
Ik heb nog een oude 1.6 lan versie (install ook) waar je fast switch met deagle/awm nog werkt :D

Ik speel trouwens alleen 1.6.. krijg alweer 6 pm's..

Fast switchen is idd leuk. Wat ik helemaal nog steeds geweldig vind is de beta series dat je zelfs nog zoom had op je m4a1.. bunnyhoppen etc etc

gvd kmis de ouwe tijd :D
 
chem0 said:
pff source is kut man :D beter gewoon keer allemaal lannen en dan beta7 of 1.1 gaan spelen :W
1.6 is gewoon gaar.
Zolang dat gehok op het moment dat je geraakt wordt en dat irri stilvallen nadat je springt er niet in zit vind ik het best.
Geen idee meer wanneer het er allemaal in kwam, maar ik weet nog wel dat iedereen het onwijs kut vond en nu zit iedereen 1.6 te fanboyen...
 
$aint said:
1.6 is gewoon gaar.
Zolang dat gehok op het moment dat je geraakt wordt en dat irri stilvallen nadat je springt er niet in zit vind ik het best.
Geen idee meer wanneer het er allemaal in kwam, maar ik weet nog wel dat iedereen het onwijs kut vond en nu zit iedereen 1.6 te fanboyen...

Alsnog beter als source.. hitboxen die kloppen ftw :D

(blijft de mooiste voor 1.6 vs source).
 
@V-Rox
Ik speel elke avond wel ff op server5.tweakgaming.com (de_dust2 only). Ben daar $aint en Freezer ook al tegen het lijf gelopen :)

@Mini-g
Je weet me te vinden ;)
 
Cipher said:
@V-Rox
Ik speel elke avond wel ff op server5.tweakgaming.com (de_dust2 only). Ben daar $aint en Freezer ook al tegen het lijf gelopen :)
Vanmiddag ging het wel goed, maar daarnet was het echt 10x niks, alhoewel ik ook niet echt m'n best deed :rolleyes:

Vind het allemaal nog steeds vrij random.
 
Nog iemand aan het Cs'en? Heb wel even zin om te knallen... ( Niet dat ik uber goed ben oid :p )

Laat ens horen :W
 
Back
Top