This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

counter strike

M

MHR BELG

Guest
hey,

het is ff voor te weten of er hier members zijn op het forum die counter-strike 1.6 spelen of counter-strike : source , counter-strike : condition zero.

zoja zeg ff welke versie je speelt en of je aangesloten bent bij een clan ofzo?!

gr33tz
 
Plakkie said:
Vroegah speelde ik het totdat steam kwam :L
Steam werkt tegenwoordig gewoon goed hoor, heb er eigenlijk nooit problemen mee.

Kan me idd nog wel herinneren dat tijdens de beta-test het echt extreem kut was, gedurende de beginperiode was het ook vaak klote, maar is nu wel redelijk over.

Ik speel af en toe source, 1.6 vind ik echt 3x niks, zeker na een keer source (zonder lag/hitbox-issues) gespeeld te hebben.
Meestal op de Zonewarriors-server, rond plaatsje 10 in de stats.
Nu tijdje niet gespeeld ivm drukte.
 
Jazker of ik CS 1.6 speel!! Nog niet in een clan, gwoon funne in publics enz... Speel net een jaartje en wil nu wat meer met een clan gaan oefene(tacs).
Source vink niet veel aan, beter oldskool 1.6 dan een graphicfreak!!
 
Nog steeds 8)
Wel de source via Steam, werkt echt prima!

Alleen een super hekel aan die kut campers/cheaters..
 
Ik vind source maar kut, er zijn veelste veel details die je afleiden. Lekker 1,6 dat is de shit. Ik heb ook 2jaar een tussenstop gehad omdat steam toen echt te kut was, nu gaat het wel weer redelijk.

En ja ook ik heb een hekel aan campers,cheaters,team-flashers enz
 
Ik speel dagelijks CS1.6
Zit meestal op een de_dust2 only server van tweakgaming, of hun warmaps-server. Op beide heb ik het genoegen admin te zijn, dus geen last van cheaters :W
 
Cipher said:
Ik speel dagelijks CS1.6
Zit meestal op een de_dust2 only server van tweakgaming, of hun warmaps-server. Op beide heb ik het genoegen admin te zijn, dus geen last van cheaters :W
Hmm, misschien toch maar weer eens 1.6 installen dan, kom ik daar een keer spelen.
Maar het ziet er zo gaar uit en de physics zijn eveneens gaar...
 
Binnekort HL2 kopen want me HL1 account (steam) is gebanned.
Omdat ik illegale CS: Source aan het spelen was met mijn account voor HL1
 
Speelde vroeger ook veel 1.6, nu minder, heb andere dingen te doen, als ik zin heb nu en dan nog wel es. En al bijna es compo gewonnen op Lanparty
 
$aint said:
Hmm, misschien toch maar weer eens 1.6 installen dan, kom ik daar een keer spelen.
Maar het ziet er zo gaar uit en de physics zijn eveneens gaar...
Koel

de_dust2 only: server5.tweakgaming.com:27015
warmaps: server6.tweakgaming.com:27015

Alle andere SFers zijn natuurlijk ook altijd welkom

CS1.6 is inderdaad niet het mooiste spel. Maar met mijn oude pctje treik ik er net 20fps in dus het is maar goed ook dat het niet veel zwaarder is De gameplay vind ik goed genoeg
 
Speel soms nog wel eens een potje Source.

1.6 is niks voor mij , kan absoluut niet tegen die Graphics
 
Heeft niemand het probleem dat je niet kan inloggen @ steam? Elke keer al wil ik inloggen zegt hij dat mn internet loos is
 
Tja ik kan mn HL generations CD niet meer vinden :X
Anders had ik zonder gezeik 1.6 kunnen installen.
 
Post iemand is wat servers waar er vaak wordt gespeeld?

@ cipher, gister ging ik ff op jou server spelen, zat er gewoon een dikke walhacker in..... was ook geen admin, beetje jammer.