concurrentie?

Status
Not open for further replies.
jik bent gek in je kop

Je woont toch in eindhoven? Ever heard of ivo, Joel enz?
smile.gif
 
Jeroen l.
Jij wilt dus beweren dat die gozer met die wrede scoot niet blaast omdat ze koppeling heel laat staat met evo 70 tuned en yasuni c20. Vaag.

Of begrijp ik het nou helemaal verkeerd
 
Geinig onderwerp jah...

Mijn scooter rijdt niet echt vaak rond... maar ALS ie rijdt is het meestal wel lachen geblazen. De enige mogelijke concurrentie voor mij zou Ivo kunnen zijn, omdat die rat nu een binnenrotor heeft...

Maar die komt er bij mij ook snel onder, want de vliegwielen komen en gaan bij mij. De magneet scheurt onder het toerengeweld... (14000 rpm tijdens accel.)

Ennuh.. ik woon dus in Eindhoven...

Setup:
Evo70 JS-Tuned, 25mm DO carbu, Malossi 25mm recht spruitstuk, Malossi HyperReed, nu nog powerfilter, Hebo Racing2 uitlaat, Yamashi krukas, Top CDI, Malossi gelagerde sec. vertanding 14/48 (RF 12,1), std Runner vario, Dayco V-snaar, Polini SpeedDrive.

Verder het carter geflowd en op Evo70 size gefreesd, en alle overgangen in het inlaat- en uitlaattraject aansluitend gemaakt.


------------------
JS

pellie@lycos.com
 
Ow...

En een vet ploffende Hebo clutch natuurlijk. Licht aangepast voor het betere toerenwerk!

Qua wegligging/remmerij nog:

- Top achterveertje
- ML50 rubber
- Braking 250mm schijfrem
- Goodridge RVS remslang
- Newfren Racing remschoenen achter

------------------
JS

pellie@lycos.com
 
Ik ben samen met een vriend van mij (rijd op een appie RS)het snelst (denk ik, ben nog niemand tegengekomen die sneller is).

------------------
Typhoon,Gilardoni Evolution JS-tuned S-3,DO 19mm,Jolly Moto,Malossi Overrange,Polini Speed clutch,Yamashi Krukas,Yamashi halfpoelie,polini spruitstuk

[This message has been edited by RMC (edited 13 May 2001).]
 
Hier is het niet zo schokkend. Ben eigenlijk nog nooit door iemand voorbijgereden hier toen ik me yasuni er onder had. Met me standaard uitlaat was ik al een van de snelsten. Maar dat komt omdat hier bijna iedereen maar met originele pijp rijdt vanwege die controles. Dus ik ook maar weer.
 
ik ben in ons dorpje ook een van de snelsten met een originele sf2
smile.gif
er rijden hier bijna alleen maar kymco's rond, ook 2 aeroxen,maar die trek ik dr ook makkelijk uit,verder nog een originele sr duzz..
 
Als hij z'n koppelding ook goed afstelt kan hij iets sneller weg zijn uiteraard. Maar niet iedereen neemt de moeite om z'n koppeling goed af te stellen, meeste hoor je pas beginnen met blazen nadat de koppeling helemaal heeft aangegrepen. En op een gegeven moment houdt het gewoon op want aangezien je je voorwiel enigzins aan de grond wilt houden kun je toch niet sneller weg zijn... Maar ik heb hier gewoon nog geen bijzondere scooters gezien.
En thoms motoren is in rijswijk ja! Opvallend, die zaak verkocht vroeger vooral motoren, en nu voora scooters... zit blijkbaar meer handel in.

Originally posted by Rudeboy:
Jeroen l.
Jij wilt dus beweren dat die gozer met die wrede scoot niet blaast omdat ze koppeling heel laat staat met evo 70 tuned en yasuni c20. Vaag.

Of begrijp ik het nou helemaal verkeerd
 
Mwah ik denk eigenlijk dat ook al staat ze koppeling niet helemaal okselfris dat ie je nog steeds wel behoorlijk zal blazen
smile.gif


Mischien moet je hem een keer uitnodigen voor wedstrijdje
smile.gif
 
Originally posted by tIM:
jik bent gek in je kop

Je woont toch in eindhoven? Ever heard of ivo, Joel enz?
smile.gif

Correctie: ik kom vaak in Eindhoven, maar ik woon in Weert, ongeveer 25 km ervandaan... In Eindhoven zit ik op school en ga ik vaker stappen...

En ja: ik ben gek in m'n kop
smile.gif
...

Greetz.
 
Ja hehe, ik heb het alleen over de 1e halve seconde wegtrekken ofzo, naja laat maar zitten, mijn scooter blaast ook nog niet echt zoals ik zou willen, voorwiel komt maar net een heel klein beetje van de grond met volgas uit stilstand, alleen als ik hem ff een paar minuten laat afkoelen dan wil die wel automatisch op z'n achterwiel.

Originally posted by Rudeboy:
Mwah ik denk eigenlijk dat ook al staat ze koppeling niet helemaal okselfris dat ie je nog steeds wel behoorlijk zal blazen
smile.gif


Mischien moet je hem een keer uitnodigen voor wedstrijdje
smile.gif
 
Concurrentie heb ik in Loosdrecht straks helemaaaaaal geen last meer van
smile.gif

Hier rijdt het volgende rond:
Malaguti Phantom F12 Foggy op 't moment alleen een power one kneuz, is net gepakt met zn TP Due plus + 17.5 DO + Gara.
Aprilia Amico, Giannelli Metal.
Peugeot TKR, onbegrenst.
Honda X8R-S, Polini 70giet, 17.5 DO, standaardpijp.
Honda X8R-S, onbegrenst.
Yamaha Aerox, Giannelli Metal.

Die ga ik binnenkort dus even bruut wegblazen met mn Runnertje
smile.gif


------------------
Peugeot Speedfight2LC onbegrenst | Gilera Runner met binnenkort MHR Team70, Yamashi kruk, DO 22mm carb, Overrange & Jollymoto uitlaat | Honda Vision "crosshok" :))
 
Ik woon in een super klein gehucht, waar maar 5 scooters rondrijden. Dus ik ben al gauw de snelste. Er is nu ook een gozer met SR, MHR REp, 17,5 DO en Nardo, die wil mij bij gaan houden. NOT!
ALs ik bij de naburige dorpen ga kijken wordt het moeilijker om de snelste te blijven. Oud model NRG's met alles EVO. En er rijdt nu ook een gast op de oude racer van Raymond Schouten. Heb hem nog niet gezien trouwens. Verder 110 cc MB's, die blazen met speciale pijp 150. Niet bij te houden, maar ja. Ziet er ook niet echt uit.
Verder is iedereen wild van een NRX hierzo, verderz niet echt veel brute mannen.
 
Zie weinig uit omgeving Den Haag,
Maar goed, wat ik dan weet, ik zie wel een scooters blazen, maar gaan zo snel dat ik alleen nog maar zijn helm kleur zie.

Goeie vriend van me is helaas van school af maar heeft een Hebo Manston NG GJB-TUNED, Yasuni C20, Dell 'orto 21mm + powerbox,
21mm Doppler spruitstuk, Selletra binnenrotor etc etc.

Ook snel, maar ken ik niet echt persoonlijk:
70cc hebo manston, Hebo R2, delorto 25mm, selletra binnerotor en veel malossi onderdelen...

De beroemde COW&CHICKEN runner... details moet je zelf maar ff kijken.

Nog een snelle setup:
mhr-speed (FKT stage 5), team/speed 2000, 28mm vlakschuif mikuni, and also a lot of Malossi.

En dan zijn er voor de rest veel dames op Neo's enzo, en minder spectaculaire scooters (Zoals ik :( :P)..)

Greetz
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top