Nou bij mij in Ede rijdt er ook niet echt veel goeds rond, aangezien ik 1 v/d snelste ben
, tenminste nog nooit deruit gereden door een scoot behalve dan door diegene die ik zo ga opnoemen.
Van snel naar langzaam:
Frank (vriend van me) ==> Phantom LC MHR Team / Yamashi krukas/ Evo70 pijp / Polini Speedcontrol (snaar + halfpoelie)/ 2g / 21 DO
Andrew (vriend van me) ==> Phantom AC Evo70 / For Race / Polini krukas / Polini speedcontrol (snaar) / Hebo koppeling / 22 DO
Gozer met een Neo's die ik wel ken alleen waarvan ik de naam zo 123 niet weet. Die gast heeft nu al zoveel geld in zijn Neos gestoken en nog rijdt dat ding klote.
MHR 50
For race
Malossi vario / Koppeling
19 DO
Dan kom ik denk ik.
Voor de rest ken ik dus bijna iedereen wel die een beetje hard gaat hier in Ede, maarjah dat zijn er dus niet echt veel.
Iemand uit me buurt, Wilfried, die heeft een Aerox met een MHR 50cc / 17,5 / DO / Polini vario / Yamashi krukas en als uitlaat heeft ie nu omdat zijn metal kapot ging, een ..... Hebo Gara...
Met Metal reed ie mij er net uit, maar met die Gara gaattie 25 km/h langzamer. Hij wilde een nieuwe uitlaat dus ik raad geven, van je moet een hoogtoerige uitlaat etc. etc. Ik noem er een paar op, hij wil een Yamashi S1 ofzo, dus ik zeg nouja dat kan is wel leuk uitlaatje, koopt die megool een Gara. (eigenlijk zou ik hier nix op mogen zeggen, maarjah bij mij rijdt het tenminste, hij gaat 25 km/h langzamer...)
Verder nog een Neo's van een indo, we noemen hem 'de pinda' en hij heeft nog meer geld in dat ding gepompt als die andere gozer met die Neos, hoe hard hij rijdt is geen touw aan vast te knopen. Soms 80, en nou hoorde ik hem pas rijden leek het op een 70... Tsja.
Verder natuurlijk nog de bekende setups van Min hor. + NRX. niet echt wat speciaals, alleen andrew en frank dus.
Misschien dat ik iets vergeet, en dat het zo niet helemaal klopt maar dan verander ik het wel weer. Nou hopen dat ik me pa lkan overhalen en een 70 kan kopen, en dan gaan blazen met mijn vertikale blokje.
Oja! Een oude vriend van me die ik pas weer tegenkwam, en die ik nog wellis spreek op MSN, wilde ijn verragte x8r ook gaan opvoeren. Hij heeft de spullen gekocht die ik en Daniel hem hebben aangeraden. Ik ga hem helpen afstellen, dus hopen dat hij ook een beetje gaat blazen. Setup:
X8r: MHR Replica / 21 DO / Malossi vario (snaar) / Hebo koppeling / Polini vertanding, zoiets geloof ik, zo uit de blote bol.
SvR