concurrentie?

Status
Not open for further replies.

DarkNRG

Well-Known Member
Heb jij ook concurrentie bij jouw in de woonplaats? Ben jij de snelste? Rijden er veel andere snelle scooters bij jou rond?

Bij mij, klein dorp trouwens, rijdt dit rond:

2x Ark lc met Evo70 1x Ark lc met mhr-rep
Sr lc met Hebo Manston
Stalker met Top70
Zip ac met runner125cc blok
Typhoon met evo50
Phantom lc met mhr-rep

smile.gif


------------------
Piaggio NRG lc '96
MHR-Team70,MHR-krukas, Malossi 8balls lagers,malossi hyperreed,malossi recht spruitstuk, Dell'Orto PHVB22mm, Malossi Overrange,Malossi Deltaclutch, en nog geen fatsoenlijke uitlaat :)
PiaGGio Roeleert ®
 
Advertisement - register to remove this

Ik ben een van de snelste schakelbrommers
smile.gif
.
De meeste die hier rijden met MT MB rijden het met 70cc, maar die rij ik er finaal uit
smile.gif
. Nog wat RS'en maar die rijden maar 85.
En 2 Rieju's maar die rijden ook maar 80/90
Veder nog wat Aeroxen met nr-x, en veder echt niet veel snels.
Rijdt op dit moment een top scooter rond, Met 70 MHR Team, Yasuni C20, 21mm DO, en nog wat andere shit.
Heb ik met laatste schooldag even tegen gereden, dat was echt vet!.
Maar de meeste scooters die hier rijden, rijden 80/90 km/h, en trekken voor geen meter.
oh ja.... rijdt nog een runner 180 maar die kom ik niet zo vaak tegen.
mzzl

------------------
Gilera GSM, Giannelli uitlaat, Sproeier 84,met orginele tandwielen loopt 100, wind tegen 90, iemand achterop 95, wind mee, bijna 110 (km/h). 0-50 in 4.9 sec
 
Leuk topic
smile.gif


Hmz, sja, wat zal ik zeggen...ik vlamde met me zip sp 125cc cagiva mito's...

Er is hier redelijk wat concurrentie, veel scooters in Almere

NRG mc2, alles evo...niet getjoend, dus kon me met moeite bijhouden
LC Neo's, mhr cross...moet nog uit de schuur komen...
Beta Ark LC, alles evo...WHAAAHAHAH, minarelli suckt!
smile.gif

firefox, alles mhr team...hij schijnt de snelste van Almere te zijn, maar degene die nu op me zip rond rijdt vlamt em...
sja, dan reed er nog een beta ark evo 50 rond, die was helemaal nergens...
hzm, sja, dan hebben we hier nog veel areoxjes met een roze top en een nardo of iets dergelijks...niet echt om bang van te worden duz.

Van de zomer zullen we zien wat er gaat gebeuren..iedereen is scooters aan het preparen namelijk
smile.gif


------------------
Piaggio NRG; Hebo Manston cilinder (licht getuned), Hebo racing 2 uitlaat, DO 19mm, Malossi hyperreed membraan, Rechtspruitstuk, transpartant vlotterbak, DO aanzuigtrechter met buis naar buddy, Malossi overrangeset, Hebo krukas, Hebo koppeling, Malossi versterktkoppelingshuis, Malossi RS24 achterschokdemper, Paioli RSU32 voorvork, Daytona temp/toer meter, VW Passat radiateur, Top Performances cdi/bobine, Bridgestone ML50 bandjes, ennuh, dat was et wel geloof ik :)
 
Heheheh... ik heb de scoter weer orig gemaakt en dan ben ik nog de snelste van het dorp
biggrin.gif
biggrin.gif
Nietap is dan ook niet echt een superdorp ofsow
biggrin.gif
biggrin.gif


correctie: er rijdt nog een speedfight ac met yasuni z hiero.. benk vast niet sneller
frown.gif


[This message has been edited by NastroAzzuro (edited 13 May 2001).]
 
op het moment sta ik stil dus
smile.gif


maar voordat ik stil stond was ik de snelste:
er rijdt hier

runner met 70cc metrakit giet, 21mm en zag hem voor het laatst een bidalot. schijnt nu sneller als mij te zijn.
zipsp met evo50 en metrakit racing uitlaat ofzo en 21mm
zipsp met gilardoni70 met yasunir en 21mm en andere vert
nrg met team 70 ( oude team, dus andere slag) en een 21 mm + blackswan.

helaas zijn het kneiters en kunnen ze niet afstellen
smile.gif
behalve die runner, want die gozer is gewoon snel
smile.gif
 
hmm tsjah hiero in dit "dorp" (tilburg) verkoopt men alleen maar polini en monteerd men ook al1 maar polini op polini op polini..

oude runner vario op een runner enzo.. slim plan, en evo70 + 4 race enzo :r

niet moeilijk dus
 
Ik ben dus lang niet de snelste, maar er rijd hier ook wel leuk spul rond, area51 tp70, for race | Runner gillardoni70, blackswan, | Runner Malossi70, blackswan. Enne Gilara GSM jij de snelste schakel? dacht het dus niet, rijd een mb met 70 die 110 gaat, en soms is er ook een jongen met mbx malossi 110, die 145 op top gaat, dus je bent lang niet de snelste
 
Ja das voor mij wat lastig omdat Carma hier met z'n 180cc Runner rond rijdt. Nu met me Vision ben ik al helemaal sloom
smile.gif
 
Een paar van die boeren hierzo hebben een 250cc blok onder een NSR "gebouwd", dat is dus nu de snelste "brommer" in de buurt.
Verders rijdt een mega gare kymco met Malossi 70giet, vario, cabu, SP3 (jeah!) enne andere sec. vertanding.
En op school staat nog een mega vette SR die helaas gaar is. Bijna geheel Evo70.

Mzzl
 
Nou bij mij in Ede rijdt er ook niet echt veel goeds rond, aangezien ik 1 v/d snelste ben
smile.gif
, tenminste nog nooit deruit gereden door een scoot behalve dan door diegene die ik zo ga opnoemen.

Van snel naar langzaam:

Frank (vriend van me) ==> Phantom LC MHR Team / Yamashi krukas/ Evo70 pijp / Polini Speedcontrol (snaar + halfpoelie)/ 2g / 21 DO

Andrew (vriend van me) ==> Phantom AC Evo70 / For Race / Polini krukas / Polini speedcontrol (snaar) / Hebo koppeling / 22 DO

Gozer met een Neo's die ik wel ken alleen waarvan ik de naam zo 123 niet weet. Die gast heeft nu al zoveel geld in zijn Neos gestoken en nog rijdt dat ding klote.
MHR 50
For race
Malossi vario / Koppeling
19 DO

Dan kom ik denk ik.

Voor de rest ken ik dus bijna iedereen wel die een beetje hard gaat hier in Ede, maarjah dat zijn er dus niet echt veel.

Iemand uit me buurt, Wilfried, die heeft een Aerox met een MHR 50cc / 17,5 / DO / Polini vario / Yamashi krukas en als uitlaat heeft ie nu omdat zijn metal kapot ging, een ..... Hebo Gara...
biggrin.gif
Met Metal reed ie mij er net uit, maar met die Gara gaattie 25 km/h langzamer. Hij wilde een nieuwe uitlaat dus ik raad geven, van je moet een hoogtoerige uitlaat etc. etc. Ik noem er een paar op, hij wil een Yamashi S1 ofzo, dus ik zeg nouja dat kan is wel leuk uitlaatje, koopt die megool een Gara. (eigenlijk zou ik hier nix op mogen zeggen, maarjah bij mij rijdt het tenminste, hij gaat 25 km/h langzamer...)

Verder nog een Neo's van een indo, we noemen hem 'de pinda' en hij heeft nog meer geld in dat ding gepompt als die andere gozer met die Neos, hoe hard hij rijdt is geen touw aan vast te knopen. Soms 80, en nou hoorde ik hem pas rijden leek het op een 70... Tsja.

Verder natuurlijk nog de bekende setups van Min hor. + NRX. niet echt wat speciaals, alleen andrew en frank dus.

Misschien dat ik iets vergeet, en dat het zo niet helemaal klopt maar dan verander ik het wel weer. Nou hopen dat ik me pa lkan overhalen en een 70 kan kopen, en dan gaan blazen met mijn vertikale blokje.

Oja! Een oude vriend van me die ik pas weer tegenkwam, en die ik nog wellis spreek op MSN, wilde ijn verragte x8r ook gaan opvoeren. Hij heeft de spullen gekocht die ik en Daniel hem hebben aangeraden. Ik ga hem helpen afstellen, dus hopen dat hij ook een beetje gaat blazen. Setup:
X8r: MHR Replica / 21 DO / Malossi vario (snaar) / Hebo koppeling / Polini vertanding, zoiets geloof ik, zo uit de blote bol.

SvR
 
Concurrentie is altijd leuk:
In mijn stad:

Beta evo70 kit
SR netscraper evo70 kit
Phantom F-12 evo70 kit + binnenrotor
Oude SR evo70 kit +binnenrotor
Zip AC MHR Team + yasuni R
Firefox evo50
en nog wat gasten.
Allemaal evo, mja binnenkort vlam ik ze allemaal.
 
Erm.......Sjoerd, Almer 21mm Dell'orto??? Dan moet ie er dus een ander spuitstuk bij hebben, maar das er niet voor te krijgen. Wat hij wel kan doen is een 20m RGD carbu kopen. Daar zit ook een spruitstuk bij. verkrijgbaar bij jps
wink.gif


Nou, m'n broertje rij ik dus zoek.
Setup: SR WWW/Polini Speedcontrol/Polini v-snaar en airspeed/Polini 70 giet/For Race/17,5mm dell'orto. Komt morgen bij hem een MHR-replica onder. Es kijken hoe dat rijdt bij hem
smile.gif

Een andere maat van me heb een Runner/Malossi 50 giet/17,5mm dell'orto/Polini Speedcontrol. Hem rij ik er dus ook uit
smile.gif

Andere maat van me: Aerox/std onbegrenst/Polini Speedcontrol. Laat ik ver achter.
Weer een andere maat van me: Phantom/std onbegrenst. Om maar niet over te beginnen
smile.gif


Verder sjeez ik ook wel veel door Amstelveen en Abcoude heen. In Abcoude heb ik maar van 1 iemand concurrentie: Guido (komt uit Loosdrecht, maar werkt in Abcoude) SR en setup weet ik niet precies. Wel weet ik dat er een Evo 70 en een Evo 70 uitlaat onder zit. Blaast mij er dus zwaar uit
frown.gif

Als ik door Amstelveen rij en stilsta voor een stoplicht ofzo, dan staan er ineens van die patsertjes naast me. Wedstrijdje dus. Soms word ik achtergelaten, maar sommige blaas ik er ook wel weer uit
smile.gif

Gozer uit me klas: SR LC/Top Perfomances uitlaat (geen nardo). Verder doet ie een beetje vaag over z'n setup, maar ik dacht dat ie een Polini 70 giet eronder heb en een 17,5mm Dell'orto. Hem laat ik ook achter
smile.gif


Nu maar kijken tot ik m'n MHR-replica eronder heb en andere vertanding. Misschien dan minder concurrentie
smile.gif


Greetz

------------------
Honda X8R-s, hrr uitlaat, 17,5mm Dell'Orto, Malossi Multivar, Polini v-snaar, Malossi CDI-unit, Bridgestone ML50
 
hier in zevenaar rijd niet veel leuk spul rond veel puch maxi's, een mt met alleen ander uitlaatje, zip sp met mk uitlaat, sr met nardo voor de rest alleen paar bergrensde aeroxen meer niet
ik ben hier de snelste
 
Hier in rijswijk hebben ze geloof ik nog nooit gehoord dat je ook een andere cilinder op je scooter kunt zetten. Alleen maar snelle uitlaatjes die meer herrie maken dan vooruit komen. En bij het stoplicht ben ik hoe dan ook als eerste weg, koppeling perfect afgesteld...vrijwel vol vermogen uit stilstand
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
 
Originally posted by Jeroen L:
Hier in rijswijk hebben ze geloof ik nog nooit gehoord dat je ook een andere cilinder op je scooter kunt zetten. Alleen maar snelle uitlaatjes die meer herrie maken dan vooruit komen. En bij het stoplicht ben ik hoe dan ook als eerste weg, koppeling perfect afgesteld...vrijwel vol vermogen uit stilstand
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif

denk het niet baasie... ooit een Aerox met evo70 tuned en C20 gezien??? dwd woont ook in Rijswijk
smile.gif
 
In zuid holland? want er zijn 3 rijswijks.
En heeft hij z'n koppeling dan goed afgesteld? En hoe meer toeren je setup moet draaien, hoe meer vermogensverlies je hebt tijdens het slippen van de koppeling.
 
Originally posted by Daanje_70MHR:
Erm.......Sjoerd, Almer 21mm Dell'orto??? Dan moet ie er dus een ander spuitstuk bij hebben, maar das er niet voor te krijgen. Wat hij wel kan doen is een 20m RGD carbu kopen. Daar zit ook een spruitstuk bij. verkrijgbaar bij jps
wink.gif



Oh daarom zei ie:

20/21 carbu, okiedo.

SvR
 
Hier een matton beta rijdt het hardst...
Formula50ac 2000 onbegrensd en andere vertanding 95 op oto teller...
Paar nr-xen en metals en nog een 125cc MB...
 
Jeroen L

als ik door rijswijk blaas ben ik daar ook meteen de snelste
smile.gif


thom's motoren is toch ook al rijswijk?
smile.gif
 
Leuke topic, heb alleen weinig spectaculairs toe te voegen...

snelste is denk ik een vriend van me:

Heeft net een Alu W + Nardo
wink.gif
op z'n NTT, zijn andere scooter was zo'n beetje het snelste: Zip A.C. + 70MHR-Replica + 17,5 mm + Polini Speed Control + Nardo...

Bij ons een Weert zijn ze nl. een beetje flauw:

2 jaar geleden: Aerox + 50 MHR Team + MHR Overrange + Malossi prim/sec + RHQ-krukas + 17,5 mm + TP Nardo (die Giannelli-versie bestond toen nog niet
smile.gif
)> inbeslaggenomen, kreeg hem gestript terug...

1 jaar geleden: Honda NSR met 110cc Malossi L.C. (ofzoiets) en een enorme Mikuni-carb: inbeslaggenomen, nooit meer iets van gezien...

3 maanden geleden: Rally L.C. + 70 DR + Polini Speed Control + Polini Speed Clutch + Nr-x + 17,5 mm DO > inbeslaggenomen, krijgt hem niet meer terug
eek.gif
, was een Belgische scooter...

Binnenkort: maat van me gaat z'n Aerox verbouwen (wegens weinig scooteren vanwege auto, enzo): Aerox Ultimate + Evolution 70cc (als hij dan nog te krijgen is) + Yasuni Carrera 16 + 21mm, zit al een Speed Control/Airspeed/Hebo Clutch en een Speed Drive in... Wordt leuk!

Wat ik zelf ga bouwen, of gebouwd heb tel ik niet mee, rijdt ik niet mee op straat...

Mijn Nrg is zeker niet de snelste iig
smile.gif
smile.gif
...

Greetz.

Greetz.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top