This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Circuitdag zandvoort (motor only!)

Welk circuit ?


  • Total voters
    14
Status
Not open for further replies.

Jaspah

Nu ook een GC slet..


Hay +pippi+

De kalender voor 2008 van motorsportlifestyle staat alweer een tijdje online.
Vorig jaar was het er niet helemaal van gekomen, maar dit jaar ga ik sowieso nog wel (een paar keer) op het circuit rijden.

Ik dacht, misschien is het leuk als we er een soort ''motor-rijdend-scooterforum-meeting'' van maken.

Hieronder een link met beschikbare data: (moet je wel voor registreren)

http://circuit.motorsportlifestyle.nl/index.php?sub=inschrijven

Je kan kiezen uit groepen 1,2,3 en 4 (1 langzaam en 4 pro's) In groepen 1 en 2 krijg je begeleiding van een marshall, hij legt je ook uit wat je op welke punten beter kan doen etc... erg leerzaam, erg leuk.

Op een circuitdag begint de inschrijving om half 9 geloof ik ofzo, je rijdt 5 sessies van 20minuten... Je bent er wel een hele dag mee bezig incl pauzes etc.

Kosten in groep 1 / 2 is 150 euro.


Zijn er meer mensen die meewillen ? Ik ga sowieso met timmy een keer, rowan gaat denk ik ook wel mee. Bram zie ik ook nog wel mee gaan, misschien wim en huib nog ?

Als er een beetje animo is, kunnen we met z'n allen een dag kiezen en via het forum elkaar op de hoogte houden van alles. Is er te weinig animo, dan fixen we het wel via msn met die paar die mee willen

Let me know, Jasper & timmy.


LET OP!!

Willen svp alleen de mensen stemmen op de poll die serieus interesse hebben om mee te gaan ?! Dank u!
 
Last edited:
Assen is wel weer meteen een stuk duurder Maar lijkt me ook erg gaaf ja.
Als mensen daar meer zin in hebben, ga ik mee offcourse.



Btw wel erg weinig beschikbare circuitdagen op assen... Dus dan moeten we echt snel plannen en inschrijven, anders zit het vol.
 
Ik ben op zich wel voor.. Assen of Zandvoort maakt me niets uit, scheelt me 30 minuten rijden...
 
voor mij is assen helemaal uver vet

Ws een tik fout ?

Ik denk dat er moet staan : uber ver

Daar klaagde hij al over toen we naar zandvoort zouden gaan. hihi.




Maare, polletje doen dan ? Als jullie serieus naar assen willen moeten we dat snel beslissen en bespreken. (en het kost 225 euro pp! wat een hoop geld is.)
Zandvoort is ook echt super vet hoor! scheelt 75 euro.... Ik ga liever naar zandvoort, maar naar assen ga ik ook mee.
 
De oom van mn vriendin is zo'n marshall op zandvoort en assen. Michel Out heet ie.
Heeft vooral vroeger goed gereden en kan nu ook nogal aardig goed rijden.
 
Het zou me echt super lijken, maar ik denk dat mijn rijstijl zich nog niet echt voor circuitrijden leent. Ik ben nog niet het type "knie aan de grond en gaan" zeg maar. Tevens wil ik mijn SRAD'je ook niet totallen. Net wat Rowan zegt: liever een circuitmotor erbij dan.......

Wil wel een VRO cursus gaan doen dit jaar denk ik.
 
BoydM, sinds wanneer rij jij motor dan ? :+

Op motorcircuit-dagen kan je niet met de auto het circuit op he... vandaar dat ik in de topic title heb gezet ''motor only''
 
Status
Not open for further replies.