Circuit Park Zandvoort

Menn0

Ouwe plakkert
ik vroeg me af: Wie gaat welleens regelmatig naar Circuit Park Zandvoort?? Ik kwam er namelijk zowat elke race dag omdat mn pa autosportjournalist was maar nu de regels zo zijn verscherpt dat ik nie meer zo makkelijk meekon:mad: maar goed die zandvoort is phat! wou ik ff kwijt
 
Advertisement - register to remove this

Ben er pas 1 keer geweest, met de Malboro Masters :)

Meteen wel een vette motorjuten achtervolging gehad samen met Casper, 2 zelfs :) het stikte er echt van de wouten
 
ik ben er wel een paar keer geweest, 2 jaar geleden toen verstappen die demo gaf (in de a20 geloof ik), marlboro masters, en een paar keer gewoon dtcc enzo kijken, was toevallig in zandvoort...
circuit is best cool, alleen beetje jammer dat er maar 1 tribune is (was iig de laatste keer dat ik er was zo), als je ergens anders wilt zitten zit je meteen helemaal onder het zand enzo
 
Ik ben er al een aantal keer geweest, een maat van een maat van mij werkt daar, enne vaak komen daar gewoon mensen om een daggie te racen......karten, rondje met een coureur mee enzo.....dusse als het pauze was konden wij ff, was wel kewl, kon je gewoon ff 40 min karten, dan kom je zo ongeveer helemaal blauw die kart uit..........enne we mochten ook misschien een rondje met een coureur mee in zoon megane, maar dat ging niet door omdat het te druk was.......
 
Back
Top