Linkin Park - In The End

Originally posted by SWA
Ja uhhh ik kan het niet laten, moet ff een foto van mijn trots laten zien: Een Gibson Les Paul Custom uit 1965. Voor de mensen die geen verstand hebben van gitaren, het is te vergelijken met een antieke Cadillac, of een oude Ford Mustang, maar dan onder de gitaren

Wel kewl ding, maar ik ben niet zon Gibson/Fender dewd.

Wat voor element zit er trouwens bij de brug? niet origineel geloof ik.

Les Paul Custom vind ik wel mooiste Gibson trouwens, mooi zwart en gouden hardware :~
 
Last edited:
Originally posted by NastroAzzuro


Heheh, toen ik 10 was ofzo luisterde ik al Iron Maiden, Metallica, Nirvana, Guns 'n Roses en Motorhead :)

Op m'n 11e had ik btw de eerste Thunderdome :)

haha da had ik ook zo van: pap pap pap iedereen heeft die ik wil die hebben...dus ons pap oke....thuis luisteren.....aaaargh das kutmuziek....nooit meer opgestaan ligt nu erges weg te rotten.....thunderdome was toen echt in maar ik von het maar niks :P
 
Originally posted by Runner Rules !!


Wel kewl ding, maar ik ben niet zon Gibson/Fender dewd.

Wat voor element zit er trouwens bij de brug? niet origineel geloof ik.

Les Paul Custom vind ik wel mooiste Gibson trouwens, mooi zwart en gouden hardware :~


Brug element is originele PAF humbucker alleen met het kapje eraf, hier btw nog een foto van een andere gitaar van me, meer van jouw smaak denk ik zo.
Jackson Kelly:
 
Originally posted by SWA
Ja uhhh Ik ben naar Linkin Park geweest in Amsterdam, vollop Chaaf optreden. Ik had de cd al toen hij nog niet uit was in Europa.

System of a down en Incubus ga ik ook heen, tja ik ben een beetje een (ENORME) rock-freak

8)

Incubus ben ik ook al geweest in de 013 in tilburg. SOAD zo ik ook heen gaan in de 013 maar is nu in de Heineke Music Hall.
Is kut man woon dichter bij Tilburg dan Amsterdam.
En naar machine head ook.
 
Last edited:
Originally posted by Ropke


Incubus ben ik ook al geweest in de 013 in tilburg. SOAD zo ik ook heen gaan in de 013 maar is nu in de Heineke Music Hall.
Is kut man woon dichter bij Tilburg dan Amsterdam.
En naar machine head ook.

KEREL, {! HEINEKEN MUSIC HALL ROELEERT ZWAER!!!!
 
Linkin park - in the end. Vinnik wel bruut nummer jah. System of a down ook gaaf, chop suey, maar toxicity is ook lekker! Ben wel in voor dat soort muziek, maar meer voor trance tog wel. P.O.D. vinnik ook nog wel gaan dat nummer is ook wel lekker, maar wel wat softer...

Greetz Arthur
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Linkin park - in the end. Vinnik wel bruut nummer jah. System of a down ook gaaf, chop suey, maar toxicity is ook lekker! Ben wel in voor dat soort muziek, maar meer voor trance tog wel. P.O.D. vinnik ook nog wel gaan dat nummer is ook wel lekker, maar wel wat softer...

Greetz Arthur

P.O.D. is zeker wel vet!
die cd heb ik.
echt harstikke gek zijn die doed's :D
 
Back
Top