Markos Well-Known Member 2 February 2005 #1 Ik krijg die cir-clipjes niet in me zuiger. Iemand tips hoe ik dat kan doen??
kaj Well-Known Member 2 February 2005 #21 De opening van de clipjes moeten toch naar boven? Tenminste dat doe ik altijd. Upvote 0 Downvote
F Formula50 Well-Known Member 2 February 2005 #22 Maakt niet zoveel uit. Als je er maar altijd voor zorgt dat de opening van het clipje niet gelijk zit met het inhammetje in de zuiger (die moet altijd "gesloten" zijn)!!!!! Nick. Upvote 0 Downvote
Maakt niet zoveel uit. Als je er maar altijd voor zorgt dat de opening van het clipje niet gelijk zit met het inhammetje in de zuiger (die moet altijd "gesloten" zijn)!!!!! Nick.
Ronnie Well-Known Member 2 February 2005 #23 Markos said: Die kut dingen heb ik dus! Click to expand... Gewoon erin zetten en een beetje draaien, drukken dan moet het toch lukken. EN ik zou niet met 1 clipje rijden, tenzij je een nieuwe cilinder wilt... Upvote 0 Downvote
Markos said: Die kut dingen heb ik dus! Click to expand... Gewoon erin zetten en een beetje draaien, drukken dan moet het toch lukken. EN ik zou niet met 1 clipje rijden, tenzij je een nieuwe cilinder wilt...