rowdy-10 user toch ? 30 October 2005 #1 ey, me cilinder licht eraf, maar me zuiger zit nog vast met cir-clipjes .enz enz. maar hoe haal ik die het zorgvuldigst/beste los ?(wil dat het nog heel blijft ) laat het me, weten :*
ey, me cilinder licht eraf, maar me zuiger zit nog vast met cir-clipjes .enz enz. maar hoe haal ik die het zorgvuldigst/beste los ?(wil dat het nog heel blijft ) laat het me, weten :*
melf #50 Well-Known Member 30 October 2005 #3 met een punttang of als het zonder pootjes zijn met een hele kleine schroevendraaier eruit wippen dit zijn borgveertjes btw , tenzij het een piaggio ciao oid is , dan zitten er std wel circlipjes in , die pak je los met een circliptang Upvote 0 Downvote
met een punttang of als het zonder pootjes zijn met een hele kleine schroevendraaier eruit wippen dit zijn borgveertjes btw , tenzij het een piaggio ciao oid is , dan zitten er std wel circlipjes in , die pak je los met een circliptang
rowdy-10 user toch ? 30 October 2005 #4 ok, maar ik heb gelzene dat het cir-clipjes waren.. gewoon recht eruit trekken dus ? Upvote 0 Downvote
rowdy-10 user toch ? 30 October 2005 #5 nu heb ik ze los . probeer me piston pen eruit te krijgen maar gaat niet,. :S weet iemand oplossing Upvote 0 Downvote
Kneiter Retired 30 October 2005 #6 Zachte tikjes geven met een hamer. Btw wel nieuwe circlipjes er zitten. Upvote 0 Downvote
rowdy-10 user toch ? 30 October 2005 #7 het is allemaal gelukt maar je moest wel wat geweld gebruiken zeg .. :X en ja ik weet dat ik er nieuwe cir-clipjes in moet zitten Upvote 0 Downvote
het is allemaal gelukt maar je moest wel wat geweld gebruiken zeg .. :X en ja ik weet dat ik er nieuwe cir-clipjes in moet zitten