E Edentifier Just me 20 March 2004 #1 Ik ben van plan om deze cillinder te gaan kopen. Ik wilweten wat de plus- en minpunten zijn van deze cillinder @ Piaggio Zip. Op scootparts is hij te koop maar is heeft die vlinderpoorten of ovaal? Mijn Zip is compleet org met alleen een sito plus uitlaatje Kunne jullie ook wat informatie geven wat ik moet veranderen als ik die cillinder neem. Ik wil maximaal 70 gaan ivm boetes. Alvast bedankt, Jeff Last edited: 20 March 2004
Ik ben van plan om deze cillinder te gaan kopen. Ik wilweten wat de plus- en minpunten zijn van deze cillinder @ Piaggio Zip. Op scootparts is hij te koop maar is heeft die vlinderpoorten of ovaal? Mijn Zip is compleet org met alleen een sito plus uitlaatje Kunne jullie ook wat informatie geven wat ik moet veranderen als ik die cillinder neem. Ik wil maximaal 70 gaan ivm boetes. Alvast bedankt, Jeff
Mini-g YEAHH 20 March 2004 #2 Waren al een paar topics over Airsal T6 50cc, van wat ik heb gelezen blijkt het een neppe cilinder te zijn in vergelijking met originele 50cc.. Upvote 0 Downvote
Waren al een paar topics over Airsal T6 50cc, van wat ik heb gelezen blijkt het een neppe cilinder te zijn in vergelijking met originele 50cc..
RonaldV Scooter hooligans. 20 March 2004 #3 Neem maar een dr70, die airsal moet best toeren draaien, en dat lukt niet met std. uitlaat. En airsal is kut afgewerkt! Upvote 0 Downvote
Neem maar een dr70, die airsal moet best toeren draaien, en dat lukt niet met std. uitlaat. En airsal is kut afgewerkt!
B bobsko zip sp racer!!!! 20 March 2004 #4 halleej ik zou echt nie aan die kut t6 beginnen koop dan meteen een mhr evo of maston cilinder !!!! mzzl bobsko Upvote 0 Downvote
halleej ik zou echt nie aan die kut t6 beginnen koop dan meteen een mhr evo of maston cilinder !!!! mzzl bobsko