21mm op std. cill. wat denken jullie ???

psycho

Well-Known Member
Nou zoals de naam al zegt...

Kan dit???

Ik heb dus een 21mm DO, en een std cill(peug).
Nou zeggen sommige, ja kan.. en sommige nee doe maar niet....

Nou dus de vraag, wat zijn jullie ervaringen???
Niet van die Ik Denk antwoorden, want daar schiet ik niets mee op...

Nou is dus t probleem dat ik een Dr70 heb, maar die gaat eraf....

Ik wil dus vooral optrek-power...
En aangezien ik met die 50cc al lekker reed(makkelijk over de 2kw), d8 ik ach waarom ook niet...
Maar, me 12mm carb is kapot, dus t liefst werk ik met die 21mm(ook omdat de optrekpower natuurlijk een stuk hoger zou liggen)....

Wat zeggen jullie???
Kan dit...???
 
Advertisement - register to remove this

scoop643 said:
86 zal veel ste klein zijn denk ik. Omdat je met 12mm ree je met 82, met origineel luchtfilter.

Nu heb je dus een grotere carb + powerfilter. Mag je wel een stuk hoger zitten, denk 100-110?

100/110 WTF....

Daarmee reed me 70 niet eens normaal, bleef verzuipen erin....

Dus lijkt me zeker niet;)
Heb nu 92 en slaat niet eens aan...
 
peugeot heeft niet zulke grote sproeiers nodig , denk dat je met powerfilter ergens tussen 86 en 92 zal moeten gaan zitten maar dat is niet altijd gelijk. std filter moet passen op 21mm btw..
 
melf #50 said:
peugeot heeft niet zulke grote sproeiers nodig , denk dat je met powerfilter ergens tussen 86 en 92 zal moeten gaan zitten maar dat is niet altijd gelijk. std filter moet passen op 21mm btw..

Std filter past idd op de 21mm...
MAARRRRRRRRR

De ruimte is er niet...
Waar die zat is verkleind door de Top Racing spruitstuk.
Deze neemt helaas meer plek in beslag ;)
 
Maarja eerst maar ff kijken of t wilt he met 21mm;)

Het rare vind ik wel, dat ik een vage plof hoorde, voor mijn scoot uitviel gister.
Zodra ik die spray erin spoot starte die wel voor 2 sec.
Ook andere bougie geprobeerd, zonder resultaat...

Wat zou dit kunnen zijn dan???
 
Stephan@Spy said:
Lul niet niels, op een evo50 ofzo, zou ik denk ik niet anders willen.


Stephan het gaat hier om een STANDAARD cilinder, en daar zou ik geen 21 mm voor gebruiken aangezien het meer benzine verbruikt en het is totaal onzinnig, daarom mijn mening je kan beter een 17,5 halen daar zal de scooter het veel beter mee doen

Grtz Niels
 
N!els said:
Stephan het gaat hier om een STANDAARD cilinder, en daar zou ik geen 21 mm voor gebruiken aangezien het meer benzine verbruikt en het is totaal onzinnig, daarom mijn mening je kan beter een 17,5 halen daar zal de scooter het veel beter mee doen

Grtz Niels

Er zit nu een 12mm op(zelfde sproeier als ik daarvoor al had op de 50).
Maar doet nog niets...

Nou denk ik zelf dat t iets anders is.
Hij vonkt goed.
En zodra ik die Motorstart spray erin spuit start die voor 2 sec. en valt weer uit.

Me membraan is nagekeken, en was niets mee....

Nou denk ik zelf, me lagers of keerringen...
Waarom:
Zodra ik me vario eraf heb, dan kan ik me krukas een klein tikje omhoog en naar beneden geven...
Geen mm's maar net een mm ofzo....
Voor zover ik weet, mag dit dus nooit...

Maar t kan zijn dat ik t fout heb....

Hoe check k of 1 van de 2 kapot is ????

Greetzzz
 
psycho said:
Er zit nu een 12mm op(zelfde sproeier als ik daarvoor al had op de 50).
Maar doet nog niets...

Nou denk ik zelf dat t iets anders is.
Hij vonkt goed.
En zodra ik die Motorstart spray erin spuit start die voor 2 sec. en valt weer uit.

Me membraan is nagekeken, en was niets mee....

Nou denk ik zelf, me lagers of keerringen...
Waarom:
Zodra ik me vario eraf heb, dan kan ik me krukas een klein tikje omhoog en naar beneden geven...
Geen mm's maar net een mm ofzo....
Voor zover ik weet, mag dit dus nooit...

Maar t kan zijn dat ik t fout heb....

Hoe check k of 1 van de 2 kapot is ????

Greetzzz

Volgens mij kun je dat zien als er olie of benzine uitkomt stromen of nat ziet. Maar dat weet ik niet zeker had het ook maar ergens in een andere topic gelezen :) .

Verder moet jeje stationair helemaal openschroeven misschien dat die dan meer stationair loopt of langer dan 2 sec blijft draaien.
 
Back
Top