50 snel cill.

aeroo

beginnende Prutser
okee gasten
kben dus een beetje met me scooter bezig en kben dus van plan om een 50 snel te kopen.
dit omdat het minder zuipt dan 70, minder slijtage en nog geen andere krukas. (correct me if im wrong)

nou wil ik dus een gietijzeren 50 snel gaan kopen iets in de richting van de malossi 50 snel sport, of de polini racing.
hebben jullie misschien een idee welke cillinder best snel is maar dat ik nog geen andere krukas hoef te kopen en weinig slijtage
kben ook weer geen gast die elke middag onder zijn scooter ligt om me cill schoon te maken anders dan krijg ik een vastnaaier

Advertisement - register to remove this

Een gietijzeren 50cc snel zal niet zoveel uitmaken, beter haal je dan die dr 70. Een 'echte' 50 snel is echt een afrader , je zult dan wel een andere krukas moeten halen en het slijt ook veel harder.

Een betere keuze is dus de dr70, het brandstofverbruik zal dan wel meevallen.

dus als ik die polini ghisa racing gietijzeren 50, of de malossi sport gietijzeren 50 haal dan moet ik ook een andere krukas.
en bij die DR70 niet
en die dr 70 in combinatie met: hebo gara 70, multivar, DO 17.5
zou dat een beetje rijden?
het gaat me meer om het optrekken dan om de top

er zijn inderdaad genoeg snelle 50 cc die een dr70 helemaal zoek rijden, maar dat vergt veel onderhoud en het slijt allemaal als een malloot. Dus de DR70 is gewoon de juiste cilinder voor je, ook i.c.m je gara, gara is tenslotte ook laagtoerig

Back