This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Cilinderzzz PART 2

GA VOOR DE MHR50cc, als die voor je mina vert. verkrijgbaar is eh.
MHR best of the rest 8)
Of als je niet zoveel geld heb, Hebo 50cc (DE NIEUWE EH).
 
Ja maar die Evo50 is er neit voor min. vert.

Die MHR50 wel... Maar is dat echt de beste keuze? Die Hebo 50 kost iets van 350 en die MHR ook... De MHR is zeker beter...?
 
Originally posted by Prozhen
350,- ??
Volgens mij 100,- duurder hoor..
En ja, MHR50cc presteerd BETER dan hebo50cc.

Denk ut nie.. check:

31-8565 Cilinder kit Malossi MHR FL. 379,95

D=40mm, 50cc, aluminium, AC.
pen 10mm.
Met kop!
Past op oa: Aprilia Amico, SR tot '94, Yamaha BW'S, Next Generation, Spy en Slider.
(Minarelli motor,vertikale cilinder, AC)

Hebo 3 tientjes goedkoper, maarjah, dan neem je toch de MHR, is die een beetje te tunen?

En wleke uitlaat zal ik gaan gebruiken, hier heeft zxeker niemand ervaring mee....? :|
 
Originally posted by porsche928s4
50 evo heeft vlindrpoort

Jah, maar wel een hele domme; voor Minarelli L.C. loopt de spijl niet helemaal tot onder door, waardoor alle warmte zich daar concentreert, waardoor een vastloper voor de hand ligt, ZEKER aangezien ze de spijl niet eens terug hebben gefreesd (wat een eikels|( )...

MHR50 is wel leuk, alleen aan jouw Gara zul je dan niet veel hebben... Er bestaat gewoon een MHR-uitlaat voor, alleen;
-hebben ze behalve de 70 Team ook een 50 Team-uitlaat?
-is hij net zo slecht verkrijgbaar als de 50 Team voor Mina Horizontaal?

Greetz.
 
EVO50 loopt niet snel vast, evo70 ook niet.
Ik heb met alle2 ervaring, gewoon goeie smering/ olie gebruiken.
Castrol A747

En sjoerdyo, ga eerst maar kijken welke (denk aan c20,mhr, evo)uitlaten voor mina vert. verkrijgbaar zijn.
 
Originally posted by Prozhen

En sjoerdyo, ga eerst maar kijken welke (denk aan c20,mhr, evo)uitlaten voor mina vert. verkrijgbaar zijn.

Mijn ID....

Maar uitlaten van +400 gulden vinnik toch net ff TE, ik hal ook al een Hebo vario, en een andere carb. waarschijnlijk, en andere cilinder dus...
 
Ik heb me vandaag ook de airsal gehaald voor de min. vert. , er liggen nog wat slijpsels in ja , maar dat het je er met een compressor zo uit , bedoel je dat met brak afgewerkt ?

ennuh daar zit toch ook een nicasil rand in he ?
 
Nicasiel Rand?

Wand bedoel je, en ja tuurlijk, erm oet toch iets van een wand inzitten een zuiger kun je niet over alu heen laten lopen

En hoe presteert ie? Was dat die van 130 piek?
 
Brakke afwerking; scheve gaten, ongelijke poorten enz...

Voor bij L.C. levert Airsal dan problemen op omdat ie gaat lekken ofzo...

Greetz.
 
Waarschijnlijk neem ik die Malossi MHR, die kan ik dan gratis laten thuisbezorgen en kost maar 379 piek bij scootparts. Ook kon scootparts een Hebo vario voor 115 piek regelen, hoeveel kost die normaal weet iemand dat?

Nu ben ik alleen nog op zoek naar een toerentrekkend uitlaatje... Yasuni R is nu gvd 450 piek!!! De C16 maar 2 geeltjes meer. Maar die is er natuurlijk niet voor vertikaal.
Marcel raadde me ook de Nardo aan, maarja... Zelf dacht ik dan ook nog aan de 4Race, maar das me net iets te alround, ik wil echt een hogetoeren pijp hebben. Me Gara kan dat niet echt trekken denk ik ...
Begint me setup toch eindelijk ergens op te lijken.
Ik denk dat ik dit allemaal gewoon bestel, en die uitlaat nog is doe.
 

normale prijs voor hebo vario is 120,- d8 ik. duzzz.
Koop aub geen nardo.
 
De "fluit"poorten gaan erop vooruit als je gepolijst zouden zijn?
Niet dat dat te doen is denkik maargoed..
Zijn daar nog theorien over? over hoe dik die het beste kan zijn etc.