ScooterDraz
Well-Known Member
Ja sorry hoor, maar ik heb toch ff een vraagje over olie. Ik heb hier voor me staan: Een witte bus met rode dop. Castrol Super TT. Dunne rode olie. JASO FB is de code. Heeft iets te maken met Castrol Limited. Verder nog Durable Protection. Kost 10.75 bij de Macro.
Nou wou ik toch ff weten of dit olie is waar je 13000 toeren mee kunt draaien. In verhouding 1:35 ongeveer. Ik draai nu nog niet zoveel toeren, 11500 ongeveer, maar daar gaat verandering in komen. Ik gebruik nu TTS, kost mij iedere paar weken 23,50 bij de fietseboer.
Wat is nou het beter? Een halfsynthetische/volsynthetische bij zulke hoge toeren? Is R2 het beste? En heeft iemand ervaring met die zooi
A747 die Proz gebruikt?
Of kan ik gewoon voor 100 piek 10 van die bussen Super TT gaan halen?
Sorry, maar ik moest het ff weten, want het verhaal op de bus is very soft + weinig info.
Bedankt, Mzzls
Nou wou ik toch ff weten of dit olie is waar je 13000 toeren mee kunt draaien. In verhouding 1:35 ongeveer. Ik draai nu nog niet zoveel toeren, 11500 ongeveer, maar daar gaat verandering in komen. Ik gebruik nu TTS, kost mij iedere paar weken 23,50 bij de fietseboer.
Wat is nou het beter? Een halfsynthetische/volsynthetische bij zulke hoge toeren? Is R2 het beste? En heeft iemand ervaring met die zooi
Of kan ik gewoon voor 100 piek 10 van die bussen Super TT gaan halen?
Sorry, maar ik moest het ff weten, want het verhaal op de bus is very soft + weinig info.
Bedankt, Mzzls