Heb een Keeway f-act 50, die na een tijd te hebben gebruikt bij de dealer waar ik hem vandaan heb laten repareren. De cilinder moest vervangen. Vervolgens deed die het een tijd, Maar begon op gegeven moment weer kuren te vertonen, en op het laatst had ik een buaaap (zelf de cilinder al getest, door met de vinger op de plek van de bougie te leggen ,en te kickstarten, hij trok goed aan, dus dacht dat de cilinder het niet kon zijn). Weer naar de dealer, en weer moest er toch een nieuwe cilinder in (door een misverstand heb ik ermee ingestemd, Dacht dat het héle plastic gedeelte onder de scooter ook vervangen zou worden, wat er nogal losjes bij hing, en wat me niet vreemd leek, dat daar zand door zou kunnen komen, maar alleen het luchtfilter is er bij vervangen, wat niet eens had gehoeven volgens mij, maar wat ik zei, een misverstandje). In ieder geval. in gesprekken met de dealer kwam hij met dingen aanzetten , nadat ik er iets over had gezegd, terwijl het wel zulke dingen zijn, waar je meteen mee aan zou moeten komen. Kortom, heb nogal wat mijn twijfels over hem. Weet iemand of een beetje makkelijk is na te gaan of er werkelijk een nieuwe cilinder in zit?
De scooter begaf het na een dag (maar dat kan liggen omdat hij hem niet meer heeft kunnen afstellen, omdat ik de scooter meteen terug wilde (hetgeen is waar hij naar mijn idee te laat mee kwam aanzetten, nadat hij eerst alleen zei dat ze nog een nieuwe pakking op de uitlaat moesten zetten, waarvan ik zei dat ik het zelf wel kon, en hij toen pas kwam aanzetten met dat die hem eigenlijk ook nog even goed wilde afstellen), dus hij staat met minder dan 60 gereden km's door mijzelf in het hok. De cilinder die eruit is gekomen die enkele maanden oud is heb ik erbij terug gevraagd, dus de vraag is, is dit werkelijk een cilinder van enkele maanden, of heeft die er maar wat bij gezocht.
ps Om mezelf maakt het me niet heel veel uit, maar kan er slecht tegen iemand met n***streken er maar gemakkelijk van af te laten komen (Als dat hier het geval is tenminste).
Foto's (sorry, alleen 3.1 (ofzo) cameraatje) van de eruit gekomen cilinder.
De scooter begaf het na een dag (maar dat kan liggen omdat hij hem niet meer heeft kunnen afstellen, omdat ik de scooter meteen terug wilde (hetgeen is waar hij naar mijn idee te laat mee kwam aanzetten, nadat hij eerst alleen zei dat ze nog een nieuwe pakking op de uitlaat moesten zetten, waarvan ik zei dat ik het zelf wel kon, en hij toen pas kwam aanzetten met dat die hem eigenlijk ook nog even goed wilde afstellen), dus hij staat met minder dan 60 gereden km's door mijzelf in het hok. De cilinder die eruit is gekomen die enkele maanden oud is heb ik erbij terug gevraagd, dus de vraag is, is dit werkelijk een cilinder van enkele maanden, of heeft die er maar wat bij gezocht.
ps Om mezelf maakt het me niet heel veel uit, maar kan er slecht tegen iemand met n***streken er maar gemakkelijk van af te laten komen (Als dat hier het geval is tenminste).
Foto's (sorry, alleen 3.1 (ofzo) cameraatje) van de eruit gekomen cilinder.
Last edited: