This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

cilinder met andere zuiger

Bunny

Well-Known Member
Hallo,
Ik ben van plan om in't kort een andere cilinder te kopen. Maar ik had gedacht aan een MHR Team. Nu zit hier origineel een P12 zuiger bij.
Ik heb nog niet zo lang geleden een doppler P10 krukas geplaatst en ben niet van plan om nu een P12 as te steken. Is het mogelijk om een P10 zuiger te kopen voor die Team cilinder? Zo ja, welke?
Of misschien een hebo manston en dan een P10 zuiger (passen daar die stage 6 zuigers niet in? platte kop??)
Dank u
 
Bunny said:
hallo.. is wel raar, iedereen heeft altijd een grote mond maar een antwoord krijg je hier nooit!! Ik wordt graag geholpen ..
hoe kan jij weten dat iedereen altijd een grote mond heeft hier, als je(volgens jou) nooit antwoord krijgt...? :L
 
oke ff om dit stomme gezeik tegen elkaar af te sluiten

100% zeker dat een zuiger van een Stage 6 Sport versie(zuiger met bolling) dus NIET de racing versie(platte zuiger) Erin past aangezien het precies dezelfde zuiger is als in een MHR team (zelfs het type wat in de zuiger staat is hetzelfde)

Ik heb er ook mee gereden dus het kan
dus NIET alleen maar evo shit ofzo(evo zuiger is zelfs boller dan een team zuiger)
Mzzls David Hamers...

Is hier je vraag mee beantwoord
 
en de "gaten" in je zuiger om de bovenste spoelkanalen te openen zijn die pcies t zelfde als bij de team?
 
Project RR2 said:
en de "gaten" in je zuiger om de bovenste spoelkanalen te openen zijn die pcies t zelfde als bij de team?


sinds wanneer hebben die dat?


in mijn std cilinder en mijn DR ja, maar niet mijn evo of athena racing... :L
 
Geoffrey said:
sinds wanneer hebben die dat?


in mijn std cilinder en mijn DR ja, maar niet mijn evo of athena racing... :L
als jij een team cilinder hebt weet je wat ik bedoel, daar zit een inkeping in aan de onderkant wat dezelfde functie heeft als die "gaten" bij je std cilinder en je DR...
 
als jij t maximale uit je team wilt halen raad ik je tog aan om ff wat geld te spenderen want er passen waarschijnlijk nog 1000 zuigers in met een maat van 47,6 mm maar dan heb je kans dat pk's ver te zoeken zijn...ik had ook een verkeerde gila zuiger in me ouwe EVG dat merk je cker wel als dat "gat" op de verkeerde plaats zit...en ten 2e mag je hopen(maar ik denk t niet) dat de slotjes van je zuigerveer niet in een spoelpoort terecht komen want dat hapt je veertje lkkr en ben je nog verder van huis...
 
Als je leest wat ik typ Zijn ze identiek(zelfs het typeNR)

Mzzls David Hamers...

Ik had die zuiger op advies van een vriend van mij genomen die bij een scooter tuning zaak werkt

1 - hij is precies hetzelfde
2 - scheeld erg in de onkosten
3 - beter dan een evo zuiger (die boller is dan een team zuiger)
 
aan project RR2:
sorry maar ik was dus 1 klein miserig woordje vergeten in mijn zin.
Als je daarmij me hoofd voor moet volschijten, dank u...
*past DIE in die MHR cilinder geen stage 6 MAAT B zuiger?*
waarom denk je dat er een vraagteken achter staat misschien???
En niemand had me vraag beantwoord over die STAGE 6 zuiger. Ik vroeg enkel of het zou passen, de ene mens zegt nee, en de andere ja.
Ik zit met een vraag en ik wil geholpen worden. Mensen zoals davind hamers zijn er tenminste om te helpen en niet om op me kop te zitten!!
Dus gelieve geen domme opmerkingen meer te geven.
Iemand nog ervaring met de Team cilinder en een zuiger van een ander merk??