cilinder met andere zuiger

Bunny

Well-Known Member
Hallo,
Ik ben van plan om in't kort een andere cilinder te kopen. Maar ik had gedacht aan een MHR Team. Nu zit hier origineel een P12 zuiger bij.
Ik heb nog niet zo lang geleden een doppler P10 krukas geplaatst en ben niet van plan om nu een P12 as te steken. Is het mogelijk om een P10 zuiger te kopen voor die Team cilinder? Zo ja, welke?
Of misschien een hebo manston en dan een P10 zuiger (passen daar die stage 6 zuigers niet in? platte kop??)
Dank u
 
Advertisement - register to remove this

Het zal wel gaan, maar de prestaties zullen er niet egt beter van worden. Ik weet ook niet of de drijfstang van een P10 even lang is als die van een P12 . Miss bij een MHR Team een MHR Replica zuigertje ?? Ik heb er zelf ook een tijd over na zitten denken of ik het zou doen, maar ik weet dus ook niet helemaal zeker dat het zal lukken.
 
nickaerox2003 said:
Het zal wel gaan, maar de prestaties zullen er niet egt beter van worden. Ik weet ook niet of de drijfstang van een P10 even lang is als die van een P12 . Miss bij een MHR Team een MHR Replica zuigertje ?? Ik heb er zelf ook een tijd over na zitten denken of ik het zou doen, maar ik weet dus ook niet helemaal zeker dat het zal lukken.

Waarom wordt de prestatie minder?

Ik weet niet of er mhr zuigers pen10 verkrijgbaar zijn, het lijkt me wel.
Die kan je er dan gewoon los bij kopen. En dat gaat gewoon werken.
 
:X drijfstang verschil is imo niet. Prestatie verschil al helemaal niet :)

Ik zou even de maten opnemen van je zuigertje en een vertex pen10 zuigertje bestellen @ 50cc.nl ( 50cc.nl heeft alle denkbare zuigers op voorraad )
 
[L.&.F.U.RT]JB said:
:X drijfstang verschil is imo niet. Prestatie verschil al helemaal niet :)

Ik zou even de maten opnemen van je zuigertje en een vertex pen10 zuigertje bestellen @ 50cc.nl ( 50cc.nl heeft alle denkbare zuigers op voorraad )

vriend het gaat hier om een mhr team en niet over een 50cc;)

ook moet je rekening houden met de bollingsradius van je zuiger.
 
ik zou gewoon de doppler as verkopen en een Malossi RHQ asje erin pleuren , 12 pen dus , lagersetje kost maar 22,50 dus wat wil je nog meer.

beter gewoon zo doen zoals het hoort dan allerlei rommel bij elkaar zoeken...
 
je kan het zo rommel noemen maar dit ga ik namelijk niet doen. Die dopplet blijft er in.
Gewoon omdat het maar voor even is. voor 2 maandjes. Het is nog voor op straat te rijden maar echt hard gaan. Het zo voor het scootergebeuren af te sluiten. Maar heb geen zin om nu een 12pen te steken en over 2 maand weer een 10pen om dan weer std te rijden tot ik me auto kan betalen.
 
dan snap ik al helemaal niet waarom je er dan nog geld in steekt , en zeker als je bedenkt wat er gebeurd als ie kapot loopt , steek dan beter je geld in een auto...

mja , moet jezelf weten :)
 
melf #50 said:
tja , als je dat al duur vind moet je std gaan rijden en niet zeiken ....
het spijt me maar hier heb ik niets aan.
Ik vraag of er andere zuigers zijn die in een TEAM passen. Ik kan ook een EVO p10 kopen maar dit doe ik niet omdat me kameraad er al 1 ga kopen en we willen allemaal iets anders, maar ik wil iets gelijkaardigs maar wil me krukas niet opnieuw vervangen. Is het nu ongeveer duidelijk?
 
Je moet even naar bollingradius kijken. Volgens mij kan deze Stage6 B zuiger erop. Als je even naar de voet van je Team cilinder kijkt ;) Staat er B dan moet het gewoon passen :).

Maar je kan ook best een Evo pen10 zuiger met 47.6mm diameter.
 
Bunny said:
past in die MHR cilinder geen stage 6 MAAT B zuiger?
http://www.euroscooters.nl/shop/product_info.php/cPath/116_345/products_id/1956
Deze ofzo?
wrom kom je stoer doen op dit forum met je vragen als je alles zelf zo goed weet? heeft er iemand gemeld dat er stage 6 inkan? NEE want ALS dat wel had gekund waren er al genoeg mensen die dat gezegd hadden, er past alleen EVO MHR en Pro Race 2(niet in pen 10) in allemaal fucking duur, koop je een team dan ken je dit verwachten snel spul is duur. Koop jij lkkr die stage 6 zuiger dan hoop ik dat je strax nog meer ken vervangen behalve je krukas.
 
Back
Top