cilinder krijgt geen benzine waarom...

2pac

Well-Known Member
mijn cilinder krijgt geen benzine komt volgens mij door me carburatuer...
omdat ik laats benize in mijn carb gooide en bijna wou starten en ik wis dat me carb geen geen benzine geeft wat kan het oorzaak zijn
setup:polini vario yasuni z 17.5 DO mallosi membraan...
sproeier 82..

volgens mij als ik mijn krukas draai zonder dat er cilinder op zit hoor ik ik een soorrt balletje in mijn blok bewegen kan niet zien wel horenvolgens mij lagers...

wat moet ik doen
 
Advertisement - register to remove this

kijk weetje hoe het allemaal begonnen is....
mijn scooter deed perfect maar op een dag gooide ik olie mee in mijn benzine tank(mengsmering)na 1 minuut rijden deed me scooter heel gek begon te roken als ik gas gaf en reed voor geen een meter sinds wilt ie nou helemaal niet meer starten
snapie
( en dat vonk in mijn uitlaat komt volgens mijn door dat ik benzine in mijn uitlaat had gegooid om het te schoon maken en dat deed ik niet dus is volgns mij de benzine er in blijve hange en ja dat gaar vikke)
 
Originally posted by 2pac
kijk weetje hoe het allemaal begonnen is....
mijn scooter deed perfect maar op een dag gooide ik olie mee in mijn benzine tank(mengsmering)na 1 minuut rijden deed me scooter heel gek begon te roken als ik gas gaf en reed voor geen een meter sinds wilt ie nou helemaal niet meer starten
snapie
( en dat vonk in mijn uitlaat komt volgens mijn door dat ik benzine in mijn uitlaat had gegooid om het te schoon maken en dat deed ik niet dus is volgns mij de benzine er in blijve hange en ja dat gaar vikke)


maar lees deze verhaaltje is dan

en ik weet niet of het aan de keering kan liggen want ik heb de scooter niet helemaal uitelkaar gehaald zo ja moet dat wat kan ik er voor doen om het dicht te maken

benzine verversen komt vanavond
 
keeringen vervangen is echt kenkersmakkelijk, je moet gwn weten hoe het moet.

haal je vario eraf, en je afstandbus e.d. dan zie je om je krukas, waar de krukas je blok ingaat, een rubberen ring eromheen zitten, zo precies aan de andere kant achter je ontsteking zit er nog 1. kijk even of die allebei nog goed zitten als die los zitten oid, dan wil die niet starten nee.
 
hoeveel olie heb je bij je benzine gegooit?
Ik denk dat je mss teveel ehbt gedaan zodat hij daarom niet meer wilt starten.

Haal deze benzine er is uit en gooi er nieuwe in... Misschien helpt dat?
 
Back
Top