cilinder krijgt geen benzine waarom...

2pac

Well-Known Member
mijn cilinder krijgt geen benzine komt volgens mij door me carburatuer...
omdat ik laats benize in mijn carb gooide en bijna wou starten en ik wis dat me carb geen geen benzine geeft wat kan het oorzaak zijn
setup:polini vario yasuni z 17.5 DO mallosi membraan...
sproeier 82..

volgens mij als ik mijn krukas draai zonder dat er cilinder op zit hoor ik ik een soorrt balletje in mijn blok bewegen kan niet zien wel horenvolgens mij lagers...

wat moet ik doen
 
Advertisement - register to remove this

als je een balletje in je blok hoort bewegen dan zullen je krukas lagers wel dood zijn. En als er geen benzine in je cilinder komt, dan zal hij het wel niet meer aanzuigen. Komt de benzine wel in de vlotter of dat ook niet...??

Wel getankt :p?
 
maar mijn cilinder krijgt geen benzine en gister avond kickte ik ff en toen kwam er een soort kelin vuurtje ui mijn uitlaat en krachtig gooide bijn de cola fles met benzie om
 
Als je een tijdje kickt is je bougie dan helemaal droog? Zo ja dan krijgt hij echt niks.

Als hij geen benzine (mengsel) krijgt, dan word het of gewoon niet aangezogen. Of je sproeiers moeten verstopt zitten. Ik zou eerst je carb even helemaal schoon maken, dan naar je membraan kijken (misschien zijn de plaatjes stuk)

Als dit het ook niet is dan heeft hij misschien zo weinig compressie dat hij niks meer aanzuigt.

Wat ook wel eens wil helpen is met een soort van ziekenhuis spuitje ofzo ( je weet wel zo`n plastic ding) even wat benzine door je bougiegat spuiten. Dan kicken en kijken of hij aanslaat. Soms wil hij dan wel weer lopen.

veel sucses
 
Originally posted by 2pac
maar mijn cilinder krijgt geen benzine en gister avond kickte ik ff en toen kwam er een soort kelin vuurtje ui mijn uitlaat en krachtig gooide bijn de cola fles met benzie om

Hahahah wat is dit voor turkentaal man :W

Wat zou ik graag jou nederlandsleraar eens spreken, gast is zwaar overspannen denk ik!
 
Originally posted by PsychoDude_666
Hahahah wat is dit voor turkentaal man :W

Wat zou ik graag jou nederlandsleraar eens spreken, gast is zwaar overspannen denk ik!

gozer bekhouwen jij zit mij te belediggen en dat hoor niet zo bij een forum als hier
ik vraag maar wat snap je het niet dan heb je pech geef dan geen antwoord...

en trouwens mijn membraam kleppen zijn perfect en ik verander zo sproeier 82 naar 90

ow ja en mijn kick starter is ook krom heeft mee carter beschadigd zou het ook hier aan liggen dat ie krom is??....
 
Originally posted by 2pac
ow ja en mijn kick starter is ook krom heeft mee carter beschadigd zou het ook hier aan liggen dat ie krom is??....

De kickstarter is krom, daardoor carter(kap?) beschadigd, zou ie daarom krom zijn?

Jah het spijt me echt maar probeer een btje duidelijk te typen.

Of bedoel je dat je kickstarter krom is en vraag jeje af of ie daarom niet start? Zo ja zou ik em even opdraaien en kijken of die starters krans enzo nog allemaal goed zit.
 
hij zegt toch dat zn membraan nog ok is, die heeft ie al gechecked.

check je sproeier of die niet verstopt is, en idd na een tijdje kicken of je bougie uberhaupt nat is.

wat je ook kan proberen, is wat benzine in je bougiegat doen, dan bougie en kabel weer monteren, en dan proberen te starten, kijken wat ie doet!
 
ik heb vandaag mijn membraan kleppen omgekeerd dus waar mallosi carbon op staat is aan de buitenkant en het lijkt wel of de klep wat open staat mag dat wel en wilt niet nog steeds starteb ik heb zelfs in mijn cilinder benzine gedaan weer niet en in mijn carb ook wil nog steeds niet starten wordt gek
 
beter gebruik je volgende keer ook . , ; : " en ' enzo dan wordt het verhaal wat duidelijker.

zitten de keerringen er nog in? een lekke keerring geeft ongeveer dezelfde problemen die jij hebt.
 
Back
Top