Centraal Photoshop topic #3

Ik ben al erg tevreden met wat in het vorige topic gedaan werd met mijn saab maar ik zou hem toch nog graag eens zien met meer sportieve velgen. Misschien mooie 5 spaaks in nog een maatje groter dan nu? Als iemand dit kan doen zou ik erg dankbaar zijn :D

Sorry dat ik misschien een beetje veel vraag maar zeg nu zelf dat de velgen nu niet van de mooiste zijn ;)

[ir]http://i25.tinypic.com/2rqp0n4.jpg[/ir]
 
Alstublaft +pippi+

blackcopy.jpg


Je vraagt niet veel, je maakt ons alleen maar actief als we ons wat vervelen :p
 
Ramon, achter velg beter moeten blenden ;) zit boven aan niet helemaal goed.
Lichtjes oppacity naar beneden paar procent en ook blur tool over de scherpe randjes halen ;) echt een master trick ook met kappen e.d.
Na het kleuren ff de blur tool er over halen, niet te veel maar net genoeg om de scherpe randjes weg te halen waar nodig
 
Ja dat kan wel..
Maar ik vond dit al wel goed.
En zo te zien hun ook.
Maar ik zal de volgende keer je raad eens opvolgen. :)

Bedankt voor de complimenten. Iedereen mag me gewoon Ramon noemen, Theramon was gewoon m'n naam omdat Ramon al in gebruik was :+
 
Onder de link 8P

Het topic bevindt zich in het subforum "General Chat"

Zie je helemaal rechtsboven aan elke forum pagina je eigen naam staan? Als je dan naar links kijkt zie je waar je je bevindt
 
Last edited:
Ja dat weet ik wel maar ik bedoelde in welk subforum.. Dus dat ik niet eerst naar dit topic moet om dat andere topic te vinden.
 
aprilia%20amico.jpg
hee gasten, ik heb effe een vraagje. kunnen jullie deze Scoot voor me pimpen in deze kleuren: wit,rood,zwart. Binnenkappen en zadel wit. rest mag je zelf weten. alvast bedankt voor degene die t wil doen:D

grtz
 
Back
Top