This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

carters niet goed tegen elkaar?

killin ark

HolyGangTuning
bij mijn motorblok zit allemaal olie bij de rand. waar die 2 carters tegen elkaar aankomen. want ik had me krukas er in gezet maar toen zat er een scheur in men carter. maar bij die scheur komt het niet uit. er komt gewoon olie uit waar de carters mekaar raken. ik durf die carters niet te strakt te draaien bij die scheur want die zit precies bij een punt waar je die imbus in moet draaien. weet iemand misschien of dat komt omdat ik die ene inbus niet goed vast heb gedraait. naja alvast bedankt. groeten een NoOb.

Probeer het te dichten met vloeibare pakking ofzo. Ben bang dat je iets fout heb gedaan. Maar wie gaat er nou ook zijn krukas er zelf inzetten als je niet eens weet wat je doet :|

ik weet heus wel wat ik deed was aleen een stom idee van een gast die het al eerder had gedaan. maja tog proberen hé. zit vloeibare pakking tussen. ander haal ik hem wel weer een keer helemaal uit elkaar.

Koop een leeg carter en laat het goed doen door een meer ervaren iemand

(ik vraag me ook af hoe iemand het voor elkaar krijgt om een barst in zijn carter te krijgen:?)

Originally posted by zagon
Koop een leeg carter en laat het goed doen door een meer ervaren iemand

(ik vraag me ook af hoe iemand het voor elkaar krijgt om een barst in zijn carter te krijgen:?)
ik wil wel iets verzinnen
men neme 2 lijmtangen en een stevig end hout.zet je krukas tussen de carterhelften en draai de lijmtangen die je om de carterhelften hebt geklemt nu onregelmatig strak aan.draai nu 1 van de 2 klemmen helemaal aan,de ander verwaarloos je,die komt zo.pak desnoods een hamer als het niet lukt, paar tikjes op je blok helpt vast wel
mja, als je zo tewerk gaat(werkwijze van menig n00b),dan zal je vast wel een scheeur in je carter krijgen

Ik heb me krukas met een hamer erin geramd

maar killin ark, zit jij ook op scootparts??

na ja, ik had ook nog nooit een krukas vervangen en tis perfect gegaan. maar als ik jouw was, zou ik je blok opnieuw gaan vewarmen, dan sluiten ze perfect aan, beetje vl. pakking ertussen en tis weer goed........over die scheur kan ik niks zeggen, heb je geen pics ofzo?