Carters diepe krassen weg werken.

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Ik heb van meneer ricardo gerritse oh zo geweldige carters gekocht! Het grote deel heeft een diepe 'kras' bovenop het carter zitten. Ik zou graag me carters willen polijsten. Is er misschien een middel zodat ik dat "gat" kan opvullen en daarover heen kan polijsten?
 
Advertisement - register to remove this

ja als je het opvult met dat kneedbaar metaal dan blijf je het zien.. Ik zou het gwn laten zitten en polijsten.. (weet niet hoe het eruit ziet verder......)


Offtopic : Volgens mij is het algemeen bekend dat Ricardo Gerritsen iedereen naait, je hoort die naam te vaak :p Je moet blij zijn dat je je spul heb gekregen :)
 
Dus er is geen spul te vinden of een methode om op te vullen en daarover te kunnen polijsten.

Vincent.. said:
Offtopic : Volgens mij is het algemeen bekend dat Ricardo Gerritsen iedereen naait, je hoort die naam te vaak :p Je moet blij zijn dat je je spul heb gekregen :)

Nou echt blij ben ik niet, kan ik weer voor een andere carter gaan kijken.
Kleine deel moet zoiezo vervangen worden die is met het stralen al verneukt. Anders zit er niks op dan vullen en coaten ofzo.
 
je kunt het wel doen maar waar je het heb opgevuld gaat het niet glimmen, blijft grijs..

Verder weet ik niet iets wat "onzichtbaar" blijft, als je begrijp wat ik bedoel :p
 
Jongens, helaas weten jullie ook niet verder raad. Zit niks anders op dan de buitenkant op te vullen en dan te coaten, gaat dit werken of blijf je het zien?
Dan polijst ik wel alleen de binnenkant en plekken waar het snel vuil aankoekt.
Alvast bedankt voor de snelle reacties.
 
paulus 88 said:
Ik zou gewoon terug gaan naar die Ricardo en persoonlijk zijn setje carters jatten. Jullie word genaait en vinden dat blijkbaar wel best.....

Ik heb ze gewoon via de post gekregen. Ik ga er echt niet meer geld insteken om hem op te zoeken en dan daar voor jan lul heen gaan. Is zonder van me tijd en geld. Die gast hoort gewoon niet op dit forum te zitten. Ik verkoop ook geen rotzooi en anders vermeld ik wel wat defect is.
 
Denk dat de TS wel zijn antwoord heeft maar ik ga nog ff offtopic..

Ik ben toendertijd niet genaaid maar hij wou van alles kopen van me en haakte af.. En drna kwam ik ze naam weer tegen, je zou iig niet de eerste in mijn lijst zijn :p Dennis goed bezig!

Eurokit @ Succes met je carters :W nog vragen we horen het wel :p
 
Back
Top