Carters bewerken voor Mhr Poelies

beta ark bruut!

Poging na de 20+pktjus
Ik Heb Een ''mina''hori''blokje Maar nu wil ik er grotere poelies in doen maar
kan iemand mij vertellen''vanuit de kopplingskant gezien,Hoeveel streepjes ik moet weghalen als iemand mij snapt,,

of heeft iemand misschien een foto van een blok bewerkt voor ''Mhr overrange''

ALvast bedank!
 
Advertisement - register to remove this

Bij mij moest de vertandingsdeksel ook aangepast worden maar die had ik nog niet gemonteerd :rolleyes: Die ligt net buiten de foto....

En dat de snaar aanloopt op die ribben dat klopt... Ik moet nog een heel klein beetje meer weghalen....
 
bij mij hoefde ik alleen de bovenste 3 en onderste 3 (van de vertandigsdeksel uit gezien) weg te halen en de vertandingsdeksel zelf moest ook. aan de variokant hoefde ik niks weg te halen, draait ie zo vrij. verschilt ook weer per blok.
 
Ik keek dus telkens weer na het rijden, maar telkens had de snaar weer op plekken een zwart streepje achtergelaten en de poulies weer een snee ergens in het vertandingsdeksel gemaakt, ik heb echt heel wat weg moeten frezen, ik heb wel een TP Nardo vertandingsdeksel trouwens.
Ook zal het er wel aan liggen of je je vario op dezelfde lijn heb liggen als je poulies, als je vario verder naar binnen zit (als je dus minder ringetjes erachter hebt zitten bv.) loopt het natuurlijk ook weer wat sneller tegen 1 van de ribben aan.
 
Back
Top