Carters bewerken voor Mhr Poelies

beta ark bruut!

Poging na de 20+pktjus
Ik Heb Een ''mina''hori''blokje Maar nu wil ik er grotere poelies in doen maar
kan iemand mij vertellen''vanuit de kopplingskant gezien,Hoeveel streepjes ik moet weghalen als iemand mij snapt,,

of heeft iemand misschien een foto van een blok bewerkt voor ''Mhr overrange''

ALvast bedank!
 
Advertisement - register to remove this

Je kan natuurlijk passen als je de grotere poelies hebt. Dan pas je hem zo aan dat het precies past. Een paar mm extra is geen probleem uiteraard. Maar het lijkt me zonde als je een centimeter teveel wegfreest.
 
Nee maar ik bedoel(vind het moeilijk uit teleggen) Ik Heb een Tp Vertandingsdeksel en een Overrange(MHR) maar om mijn v-snaar niet te laten beschadigen moet ik toch wat,
van de carter zelf weg frezen anders raakt mijn v-snaar mijn carter aan,,,

daarom vraagde ik of iemand er misschien een foto van heeft of iemand het ongeveer kan zeggen hoeveel ik moet wegfrezen,,,van de kanten weg,,boven en onderin mijn carters,,?

(hoop zo dat ik het beter uitgelegt heb)
 
ik heb evo overrange en ik heb boven en onder 3 ribben weggehaald, en dit was voldoende. en de tp vertandingsdeksel natuurlijk aanpassen.
beste zet je de poulies er even in en kijk je waar die aanloopt.
 
Aangepastecarter2.jpg


En boven hetzelfde gedaan ;)
 
Ey thank u hier heb ik al heel veel aan :p moeten de bovenste ribbetjes ook?neem aan een paar he maar ik heb een '' Tp/nardo '' Vertandingsdeksel,, dus maar heeft misschien iemand tips hoe ik het beste kan doen ( neem aan met een slijptol ) of (boormachine maybe ) ,,maar moet ik mijn vertandingsdeksel wel aanpassen of?

:p of zelf meten is weten,

Bedank voor alle berichten hier kom ik heel ver mee,,,
 
beta ark bruut! said:
Ey thank u hier heb ik al heel veel aan :p moeten de bovenste ribbetjes ook?neem aan een paar he maar ik heb een '' Tp/nardo '' Vertandingsdeksel,, dus maar heeft misschien iemand tips hoe ik het beste kan doen ( neem aan met een slijptol ) of (boormachine maybe ) ,,maar moet ik mijn vertandingsdeksel wel aanpassen of?

:p of zelf meten is weten,

Bedank voor alle berichten hier kom ik heel ver mee,,,

zoals je zelf al zegt :)
 
Rooienaar said:
Aangepastecarter2.jpg


En boven hetzelfde gedaan ;)

No offence, maar ik ben bang dat dit je een v-snaar gaat kosten, toen ik een aantal keren rollen ging vervangen destijds zag ik ook telkens weer dat de v-snaar tegen 1 van de ribben was aangelopen en moest ik dus weer meer wegfrezen.
Vertandingsdeksel zal ook cker wel moeten, ik denk dat deze foto gemaakt is net nadat je het gedaan had en er dus nog niet mee gereden hebt want kweet tog bijna cker dat dit niet gaat werken.
Kijk het nog maar eens na.
 
Juist, het viel me nog behoorlijk tegen hoeveel je weg moet halen.

Mn Poullies liepen btw ook gewoon goed in de vertandingsdeksel. Behalve als de snaar volledig op het hoogste punt komt. dan kon hij tegen de rand aan komen.
 
Back
Top