Carterkap zip

TLO1

New Member
Hey ik heb problemen met mijn carterkap er af halen, rechts onder zitten 2 bouten die ik niet herken en ook niet los kan krijgen.Het is geen inbus dat heb ik al gecheckt maar ik had wel op een Yt video op minuut 1:25 gezien dat de persoon uitlegt hoe ik dat moet oplossen.Kan iemand misschien helpen met het vinden van de naam van dit “gereedschap” dat je voor zo een bout nodig hebt? De Meneer vertelt dat namelijk niet in de video.
 
Advertisement - register to remove this

Wat je nodig heb is een Bit in de Vorm : D
Kan je zelf maken van een inbussleutel, doen de meeste Scooterzaken ook , of naar de beter ijzerwaren vakhandel gaan , of zelf beunen volgens het filmpje.
 
Heet "die persoon" toevallig Joey Schaar?

Als je dit tooltje niet kunt vinden/aanschaffen of zelf maken, waarom ga je niet langs de dealer en laat deze boutjes even vervangen door normale gangbare boutjes, zal geen vermogen kosten.
 
Heet "die persoon" toevallig Joey Schaar?

Als je dit tooltje niet kunt vinden/aanschaffen of zelf maken, waarom ga je niet langs de dealer en laat deze boutjes even vervangen door normale gangbare boutjes, zal geen vermogen kosten.
Nee, je kan de link (blauwe letters) klikken om te zien van wie het is.En was al bij een dealer in de buurt geweest en die had geen idee wat voor soort bouten het waren,hij dacht dat het normale inbus bouten waren maar was niet zo.
 
Wat je nodig heb is een Bit in de Vorm : D
Kan je zelf maken van een inbussleutel, doen de meeste Scooterzaken ook , of naar de beter ijzerwaren vakhandel gaan , of zelf beunen volgens het filmpje.
Dit is toch gewoon het antwoord? Dat is ook letterlijk wat het is, een inbus met een platte kant. Ik snap niet wat er zo ingewikkeld aan in. 2 seconden een slijptol op een inbussleutel zetten en je draait hem zo los. Of een vijl, of als het echt moet een stuk schuurpapier.

Als je zo makkelijk een inbussleuteltje kan aanpassen zou ik niet gaan klooien met een griptang.
 
Back
Top