Ratelend geluid achter carterkap

robert291

Member
Hallo,

Ik merk sinds een paar dagen dat ik een ratelend geluid achter de carterkap heb ik ben van plan dit weekend te kijken. Ik hoor het alleen als ik rijd wanneer die stationair loopt hoor ik dit niet. Iemand die weet wat dit kan zijn alv bedankt
Post automatically merged:

Ik heb een filmpje kan hem alleen niet hier sturen
Post automatically merged:

Heel zacht hoor je het een soort van knetteren soms zit er een paar secondes tussen soms niet
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

En je wil hier gewoon lekker mee blijven rijden tot het weekend? Hoop dat je het haalt tot dan

Kleine moeite dat ding ff open te draaien zodat je weet hoe of wat
Hoi, ik ben nu op de fiets naar het werk ben niet perse afhankelijk van de scooter. Ik maak lange dagen vandaar dat ik in het weekend wou kijken dan heb ik de meeste tijd.
 
Kan door veel dingen komen, onder anders slijtage onderdelen. Even je rollen in de vario checken en kijken of je vario geleiders nog heel zijn en op de goede plek zitten. Dit is vaak de oorzaak.
 
Hoi, heb even gekeken en denk dat het mijn v snaar is, deze is alles behalve strak en de koppeling is dan niet eens naar buiten gedrukt. (Wanneer je hem wil demonteren zegmaar) heb een nieuwe besteld en ga kijken of dit het oplost!
Post automatically merged:

Danheb ik niets gezegd, maar kom veel mensen tegen die er gewoon mee blijven rijden endangek vinden als het helemaal de soep in draait.
Die kom ik ook wel is tegen geen probleem!
 
Back
Top