This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Carterdeksel Designs!

blueneonlight said:
Dit is mijn carterkap.
Ik heb gewoon gaten naast elkaar geboord, vervolgens het tussenstuk eruit gehaald en de rest gewoon vijlen en met een babyzaagje een paar kleine stukjes gedaan.

Die ziet er wel nice uit.
 
ja, je kickstart mechanisme, stevigheid (niet teveel ribben weghalen), aanzuiging variofan.
(en bij pia nog je koppelingsaslagertje)
 
Kurei said:
ziet er allemaal vet uit enzo, maar wat als er water in komt ? gaat dat dan niet roesten daaro

Uuuhh, niet in de regen rijden?

En het vario gedeelte wordt meestal zo heet, mocht er water in komen dat dat meestal wel verdampt.
 
DJaex said:
Hmm ziet er leuk uit .

Maar moet je nou nergens rekening mee houden bij het wegfrezen?

Bij het frezen en boren moet je rekening houden met verstevigingsspijltjes(zo noem ik t maar ff). Als je hier op zit te boren kan je boor ernaast schieten en krijg je geen mooi egaal gaatje.
 
Kurei said:
ziet er allemaal vet uit enzo, maar wat als er water in komt ? gaat dat dan niet roesten daaro
Even rijden.. En alles is verdampt 8)
En verder.. Op de poulies na is alles aluminiumm.. Dus roesten doet het niet.
 
PTT NRG said:
Even rijden.. En alles is verdampt 8)
En verder.. Op de poulies na is alles aluminiumm.. Dus roesten doet het niet.

Bij mij is mijn evo halfpoulie toch echt van staal en plastic
 
hij zegt tog alles op je poulies na

heeftie tog gelijk?

plastic roest nie, maar als ut metaal van je poulies roest, roesten je poulies
 
Ik heb een zwart carterdeksel, ik zou er dus ook graag wat delen uitfrezen enzo....
Kan ik beste vanuit de binnenkant delen wegfrezen en slijpen om de laklaag te behouden?


Grtzz
 
kom ik zelfs heel gemakkelijk bij :|
Maarja dat carter opnieuw spuiten is geen moeite he.
Is gwne kleurlak voldoende om dit te herspuiten of moet je weer primer,grondlaag,kleurlak en blanke lak ?

Grtzz