Carterdeksel Designs!

gepolijstecarterkap04.JPG

gepolijstecarterkap01.JPG

Zo gedaan:

http://www.fragged.be/blingbling.html

Mss idd nog iets langer schuren :$

maar zijn er picca´s van de gereedschappen die jullie hebben gebruikt ?
Zou ik eigelijk wel handig vinden 8P

@Sjoerd, ziet er goed uit. Alleen kan wel btje meer blingen *D
Btw, leeft dat project van jou nog? Had je site LANG geleden bezocht en een weekje terug weer, zag geen verschil :rolleyes:

Hehehe dat project is finito.

Sinds augustus 2003 in politiebezit, augustus 2004 in Sjoerd's bezit, september 2004 in het bezit van half NL toen alles verkocht was.

Afgelopen februari een boete gehad van 342 Euro. Daarmee is alles klaar, een of andere TERINGwijf op een citta had mij dus aangereden (ik had voorrang, maar zij reed als een GEK en gooide m er ff voor ofzo) toen ik met 50 km/h rustig savonds op t industrieterrein reed. Doordat die kkhoer bewusteloos op de grond lag kwam de politie erbij, etc. etc.

Dan weet je dat ook weer. De carterkap zou ik trouwens altijd nog een keer GOED poetsen, maar de finishing touch heb ik er nooit aan kunnen geven.

volgens mij ben ik de enige echte luie forummember ik haat polijsten en ben denks de enige die ze carterkap heeft bewerkt met een slijp tol 8)

Koelen zal ie in iedergeval wel

DSC00097.JPG

Ding was nog niet afgewerkt

Niet erg origineel ma wel wel functioneel want het werd daarbinnen wel HEEL warm:|

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=8427&stc=1[/ir]

tja, je zal maar een kennis hebben met een eigen rvs- metaal bedrijf.. polijst machines naast elkaar.. nou de scoot nog :'( maaaaaar die komt er deze week :D

Dempster said:
volgens mij ben ik de enige echte luie forummember ik haat polijsten en ben denks de enige die ze carterkap heeft bewerkt met een slijp tol 8)

Koelen zal ie in iedergeval wel

*foto*

Ding was nog niet afgewerkt

lol :P

luie donder :#

nee geintje :) ik haat ook polijsten, ik ben net als jij liever lui dan moe :z

Back