meestal is een 4 takt carburateur al groter , van Vespa weet ik dat eerljk gezegd niet. Groter heeft ook weinig nut in dit geval.
ik neem aan dat je bedoeld dat de kop van de boutjes dol zijn? meestal kun je de boutjes met een doorslagje wel weer zo maken dat een goeie schroevendraaier nog wel pakt , even een tik op de kop van de bout geven , dan druk je de kop dus iets in elkaar en zo past de schroevendraaier vaak wel weer , soms de schroevendraaier er een beetje in tikken. Voordeel van een tikje op de kop is ook dat je hem dan "schrikt" waardoor de bout los kan gaan zitten.
Als het met een schroevendraaier niet wil wil het soms met een tang wel , draadnageltang/moniertang oid. laatste middel is de kop eraf boren , en dan als alle koppen/bouten eraf/uit zijn en de vlotterbak eraf kun je meestal de uitstekende bout er wel uit draaien.
2e hands zal zo'n carburateur niet zoveel kosten lijkt mij , een nieuwe originele kost ongeveer 200 euro!