carborateur Firefox Graffico probleem

booow

Well-Known Member
Er ging vandaag ff iets mis, gewoon een simpele sproeier vervangen ging helemaal fout. Zowiezo bleef er maar benzine uit stromen zodat de hele tuin onder lag, en viel er bij het afhalen van de flotterbak een langwerpig pinnetje van ongeveer 2enhalve centimer, van koper en heel dun uit de carborateur
Ik heb echt geen id waar die moet, heb een uur staan kloten en toen maar inelkaar geschroeft zonder die pin. Resultaat was een niet optrekkende scooter harder dan 16 km/h.

Heeft iemand id waar voor dat pinnetje dient, en waarom er maar benziune uit bleef lopen want vorige keer deed die dat niet toen ik de sproeier verving en kwam ik ook niet dat staafje tegen.

Mzzls Maarten

Advertisement - register to remove this

dit was dus in mijn tuin :rolleyes: als je dat witte ding aandrukt dan komt er geen benzine meer uit, waarom blijft ie soms wel en soms niet hangen? bij mijn scooter al 3 keer sproeier vervangen en 3 keer geen probleem. eerste keer bij booow ook niet, 2de keer ging dus mis.

carb.jpg

dit omcirkelde witte ding dus :) dat valt naar beneden waardoor er benzine uit stroomt. bij mij bleef dit tot nu toe hangen. wat is het, en hoe zorg je dat het blijft hangen(zodat er niks uitstroomt)

dat pinnetje wat er dus uitflikkerde, daarmee zit je vlottertje vast ( jah dat witte dingetje heet zo) dus als ik jou was zou ik toch maar snel dat ding er weer indoen, hij moet dus aan de achterkant van je vlottertje, ( ligt eraan vanaf welke kant je kijkt) er zit aan een kant een dunner stukje waar je een pinnetje doorheen kan duwen. die moet je ook op je carb zelf zoeken, en dan de hele bende in elkaar zetten....

Write your reply...
Back