This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Carbagerun 2011

Wij staan inmiddels op de camping in Noorwegen (vlakbij Bergen). Erg mooie route. Ding van Lieuwe maakt btw echt een herrie :winner: . Zag Arne net nog rondscheuren op zoek naar een camping (deze is redelijk vol)
 
Het ging om die camouflage lancia?
Ligt meer aan die Noren die gebeld hebben.
 
Ik geloof dat 7 teams alle punten hebben gehaald?
2 vriendinnen van mij (uit team Volvettes / Volvo 440 genaamd Anton) zaten daar ook bij..
 
Je hebt gelijk, Aanstichter zijn van een terreuralarm 1 week na de gebeurtenissen van vorige week is juist positief!
 
Picje van onze Volvo Morgen nog een hoop stickers erop en dan zijn we klaar om te gaan

[ir]http://www.volksforum.com/albums/files/1/4/0/4/IMAG0178_original.jpg[/ir]

www.team-avao.nl

Lieuwe, zijn jullie alweer terug in Nederland?

Volgens mij kwam ik jullie net tegemoet rijden.
Mooi gehad? En ons ook gemist?
 
Wij zijn vrijdag ook In Oslo aangekomen. Hele mooie week gehad. o.a de auto laten wassen door 2 vrouwen in bikini, gezwommn in iemands privé zwembad, auto in iemands garage geparkeerd, scouting outfit geleend, van kleding gewisseld met een Zweed, 10 vreemden in de auto gekregen met de deuren dicht, etc
Behoorlijk leuke dingen meegemaakt.

Wij zijn nu nog een weekje vakantie aan het vieren in scandinavië. Op het moment zit ik op een terras in Stockholm
 
Wij zijn weer thuis.. Zaterdag nog uit geweest in Kopenhagen en gister naar Hamburg gereden, maar eenmaal daar aangekomen hadden we geen zin meer en zijn we doorgeknald naar huis :+ met de afspraak om nog een weekendje Berlijn te gaan doen later. 1 van ons moest dinsdag weer thuis zijn, dus hadden hooguit nog 1 dag kunnen blijven

Twister opdracht nog gelukt bij jullie Ramon? En dat stuk graniet?

Wij hadden zelf geen internet in het buitenland en de gratis wifi waar we op hoopten bij mc Donalds werkte niet. Weet wel dat zoiets een volgende keer een vereiste is. Opdrachten zijn een stuk makkelijker als je kunt googlen, al hadden we wel wat opdrachten verstuurd via sms
 
Last edited:
Ik geloof dat 7 teams alle punten hebben gehaald?
2 vriendinnen van mij (uit team Volvettes / Volvo 440 genaamd Anton) zaten daar ook bij..

Wat ik hoorde zijn er uiteindelijk 4 teams eerste geworden. Opdrachten waren ook niet zo verschrikkelijk moeilijk. Ze hadden het prijzengeld van 1 t/m 3 bij elkaar gedaan, daar nog iets bij en dan wordt het verdeeld, gok 750 euro per team ofzo
 
Iemand interesse in onze Volvo 850? Topwagen met dik geluid en open Twingo dak

Heb me btw dit jaar wel weer vermaakt @ Carbagerun, maar vond vorig jaar wel beter.

Op organisatorisch gebied valt er ook wel het een en ander te verbeteren. Helemaal gezien het nu nogal op een commerciële gebeuren begint te lijken.
 
Even een beetje crossposten