Carbagerun 2012

Lieuwe

Super User
Vanavond 20:00 wordt de inschrijving geopend. Wie gaan er allemaal meedoen?

Ik ben er niet bij in 2012. Nu 2 jaar op een rij meegedaan en vind het eerst wel prima :)

Datum & Route

Bij het bepalen van de datum hebben we gekeken naar veel andere evenementen die in de zomer van 2012 zullen plaatsvinden. We hebben the Carbage Run er precies tussenin gepland. Zo hoef je bijvoorbeeld niets te missen van het EK, Zwarte Cross, Lowlands etc. The Carbage Run 2012 zal plaatsvinden van 9 t/m 13 juli 2012. De route gaat door het Oostblok (avontuurlijker & prijsvriendelijker). We starten wederom in Hardenberg. De route brengt ons door 8 verschillende landen en ziet er als volgt uit:
- Dresden (Duitsland)
- Krakow (Polen)
- Budapest (Hongarije)
- Rijeka (Kroatië)
- Salzburg (Oostenrijk)

Belangrijke informatie over edition 2012

We zijn in maart dit jaar al begonnen met de voorbereidingen voor edition 2012 en zijn hier vooral de afgelopen maanden erg druk mee geweest. Er gingen geruchten over twee zomer editions. Dit gaat niet gebeuren. Wel gaat the Carbage Run er iets anders uit zien dan afgelopen jaar, maar dit zijn volgens ons positieve ontwikkelingen. We hadden in 2011 een reservelijst van ruim 300 teams, op dit moment hebben we al een lijst van teams die graag mee willen doen van ruim 300. Omdat we het afgelopen jaar meer dan 300x nee moesten verkopen hebben we overwogen om een extra editie in het leven te roepen. Na dit besproken te hebben met een aantal vaste deelnemers hebben we dit idee laten varen. De algemene mening van de vaste deelnemers is dat er één Carbage Run moet zijn in de zomer en niet meer. Omdat we niet weer aan een hele massa mensen nee willen verkopen gaan we the Carbage Run wel groter maken. Er kunnen in 2012 maximaal 500 teams meedoen. We begrijpen dat een aantal van jullie vinden dat dit te groot is en daardoor niet zullen inschrijven. Aan de andere kant willen wij niet weer meer dan 300x nee verkopen. Om deze mensen ook een kans te geven hebben we besloten om één grote Carbage Run te organiseren i.p.v. 2 kleinere edities. Natuurlijk zouden we het jammer vinden als er een aantal teams af gaan haken om deze reden. Daarom zullen we deze mensen proberen te overtuigen met een aantal positieve ontwikkelingen. We hebben niet stil gezeten en gaan volgend jaar de volgende veranderingen doorvoeren:

- We zoeken finishlocaties waarbij er de gelegenheid is tot kamperen (voorselectie is al gedaan)
- We zorgen voor fantastisch meereizend entertainment gedurende het evenement
- Het prijzengeld wordt verhoogd
- We gaan strenger controleren op de maximale waarde van 500 Euro
- We hebben een maximum bouwjaar in het leven geroepen (1996)
- Er zullen meerdere verschillende versies van de opdrachten komen zodat niet iedereen achter elkaar aan zal rijden
- De opdrachten worden moeilijker zodat er meer verdeeldheid komt in het klassement
- De opdrachten worden zo geformuleerd dat discussies bij de controle worden uitgesloten
- Wij zullen er tijdens het evenement met een team van 24 mensen voor zorgen dat jullie de meest geweldige week gaan beleven!
- Daarnaast zijn we nog vele nieuwe dingen aan het bedenken/ontwikkelen om the Carbage Run nog leuker te maken.

Onze Volvo is ook nog te koop. Ideale wagen voor de Carbagerun :p

http://www.speurders.nl/overzicht/a...lvo-850-2-5-20v-glt-unieke-auto-93591597.html
 
Advertisement - register to remove this

Het twingo dak is echt een groot pluspunt voor de run!!

Ik denk niet dat ik mee ga doen, valt namelijk buiten m'n vakantieperiode.
 
Oostblok is wel fucking vet man :) in 2010 vond ik Polen echt het vetststst

Toen ik op weg ging naar m'n vakantie bestemming (zweden) dit jaar, kwam ik bij het pondje van Duitsland naar Denemarken allemaal Carbagerun auto's tegen... super vet, jammer dat ik het had gemist.
Wel twijfel dus om mee te doen 2012, maarja ik kijk het ff aan.

500 auto's wordt miss iets teveel van t goede ja.
Dan kan je miss beter vast van te voren campings boeken enzo, maar dat is ook weer wat minder leuk en avontuurlijk natuurlijk. hmm...
 
Wij hadden een plan voor meerdere auto's met 1 thema, maar het lijkt er op dat nu ineens iedereen af gaat haken. Plan was om met de hele vriendengroep mee te doen en daarna een vakantie te boeken voor de weken daarop. Weet het zelf ook nog niet, lijkt me wel weer leuk, maar als het grootste deel van de vriendengroep ergens anders op vakantie gaat ga ik liever mee
 
500 x 300 = 150.000 euro :D

Ik twijfel ook nog. Ik heb gewoon geen zin om nu al te moeten beslissen voor over een jaar. Wil opzich wel weer graag een keertje rijden, maar denk dat het te groot wordt en ws ook nog meer geouwehoer oplevert.
 
Wij doen na 2jaar ook niet meer mee. De voorbereiding heeft dit jaar zoveel dat tijd gekost dat ik daar dit jaar geen trek meer in heb.

Ook net een huis gekocht, dus kan ike vrije dagen en geld beter besteden.
 
500 x 300 = 150.000 euro :D

Ik twijfel ook nog. Ik heb gewoon geen zin om nu al te moeten beslissen voor over een jaar. Wil opzich wel weer graag een keertje rijden, maar denk dat het te groot wordt en ws ook nog meer geouwehoer oplevert.
Ik denk dat ze er idd goed van kunnen leven ;)
 
Vind het stiekem toch wel jammer dat we niet mee gaan doen eigenlijk, toch nog maar eens proberen om wat mensen over te halen...

Gister onze auto weer verkocht, 500 betaald, 100 euro in gestoken en 600 voor terug gekregen, prima!
 
ondanks de vele auto's en (vind ik) vrij hoge inschrijfgeld (zoals het rekensommetje boven :x) toch maar ingeschreven!
Staan nog een paar landen namelijk waar ik nog niet ben geweest, en paar plekken waar ik wel ben geweest. Weet nog wel wat goede adresjes :)
 
Iemand nog interesse in onze Volvo 850 GLT? Mag weg voor 250 euro.

Als die niet wordt verkocht zal die toch naar de sloop moeten :p
 
Back
Top