This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Carbage Run 2010

waarom allemaal van die kleine autos je moet er niet aan denken om een hele dag achterin een golf te zitten ofzo.

het is een mexicaanse kever 1200cc, verder nog geen enkel idee wat ik er mee ga doen behalve apk klaar maken. nog niet echt een thema ofzo bedacht. mensen die nog een idee hebben brand maar los

Ik zou sowieso iets kopen waar nog APK op zit tot augustus of langer. Echt geen zin in een dure keuring.

Lekker stationwaggie al je meuk in de achterbak pleuren en nog gewoon van de binnenspiegel gebruik kunnen maken... heeeerlijk.

Wij zijn net ff aan het rekenen geweest. Ook ff voor een thema aan het brainstormen geweest.

Wij zijn ook van plan om na de run nog een week in italie te blijven. maken we er een mooie vakantie van.

Wij zijn ook ingeschreven onder teamnaam 'die Ludolfs'

Nu ook hard zoeken naar een auto, ik moet ook gewoon zo'n grote volvo 940 hebben, geweldig lijkt me dat

Veel mensen rijden daarin... handig als je hulp nodig hebt en er zelf niet uitkomt

idd alleen nadeel is dat het daardoor vrijwel onmogelijk is om er nog een te vinden
Staan er nog een paar @ MP maar daar is allemaal al +- 500 op geboden.