Drope Well-Known Member 31 March 2006 #1 hey, Weet mss iemand wat de lagernummer is van skf c3 lagers? Het is voor de krukas van een gilera runner. Gr.
hey, Weet mss iemand wat de lagernummer is van skf c3 lagers? Het is voor de krukas van een gilera runner. Gr.
Bart@Sp Evo To Tha Bone 31 March 2006 #3 melf #50 said: 6304 C3 Click to expand... wel de versmalde versie anders krijg je je carter van je levensdagen niet dicht snel editten he :+ daar trap ik nie in Upvote 0 Downvote
melf #50 said: 6304 C3 Click to expand... wel de versmalde versie anders krijg je je carter van je levensdagen niet dicht snel editten he :+ daar trap ik nie in
Drope Well-Known Member 31 March 2006 #5 ik heb hier een liggen en er staat bb1-3055b op. Welke is deze dan? Upvote 0 Downvote
Bart@Sp Evo To Tha Bone 31 March 2006 #6 das de goeie skf levert ze onder dat nr uit, dat nr staat gelijk aan 6304 versmald Upvote 0 Downvote
Drope Well-Known Member 31 March 2006 #7 Bart@Sp said: das de goeie skf levert ze onder dat nr uit, dat nr staat gelijk aan 6304 versmald Click to expand... ah ok dus als ik dat nummer aan de skf bedrijf geef krijg ik een c3 lager die in men scooter past? Upvote 0 Downvote
Bart@Sp said: das de goeie skf levert ze onder dat nr uit, dat nr staat gelijk aan 6304 versmald Click to expand... ah ok dus als ik dat nummer aan de skf bedrijf geef krijg ik een c3 lager die in men scooter past?
Bart@Sp Evo To Tha Bone 31 March 2006 #8 haal ze maar gewoon bij je dealer, technische groothandels/lagerboeren ed kunnen er namelijk moeilijk aan komen, omdat het een vrij speciale maat is. het kan wel,maar dan zit er een levertijd op, en ze zijn net zo duur Upvote 0 Downvote
haal ze maar gewoon bij je dealer, technische groothandels/lagerboeren ed kunnen er namelijk moeilijk aan komen, omdat het een vrij speciale maat is. het kan wel,maar dan zit er een levertijd op, en ze zijn net zo duur