C21 op Evo 50?

Adit

»TJ Tuned Rox«
aangezien de Bida C16 niet meer wordt gemaakt wil ik graag jullie mening horen over C21 op 50 Snel cil ( Evo ). Werkt dit of gaat er te veel Prestatie weg omdat de C21 meer is gebouwd op Hoogtoerige 70jes.
Of is het gewoon beter om een Yasuni C16 / C20 te nemen?

Advertisement - register to remove this

C20 draait prima op een evo50.
Een C16 op een evo50? die is voor middeltoerige 70cc's, een evo50 is een hoogtoerige cilinder?
Een C21 weet ik niet wat ie zal doen, ik zou als ik jou was een Evo50 pyp nemen, die geeft de meeste trekkracht, een C20 zal je harder op top laten gaan.

Neo's n00b said:
C20 draait prima op een evo50.
Een C16 op een evo50? die is voor middeltoerige 70cc's, een evo50 is een hoogtoerige cilinder?
Een C21 weet ik niet wat ie zal doen, ik zou als ik jou was een Evo50 pyp nemen, die geeft de meeste trekkracht, een C20 zal je harder op top laten gaan.

evo 50 hoogtoerig std? nou dat valt echtwel mee , ding draaid geen 13 k :P

DJaex said:
Nou enige C21 die ik ken is de yasuni.
*
Daarom vraag ik ook of ie ook in de Bida versie komt :P

Remco 4 life bedoelt 13 k rpm ( 13000 toeren per minuut)
En 13krpm is geen 13 pk, dat is zker
Ik meen zoiets van 13krpm is een theoretische topsnelheid van 130 km/h , don`t shoot me if im wrong

H.T.V.I said:
Daarom vraag ik ook of ie ook in de Bida versie komt :P

Remco 4 life bedoelt 13 k rpm ( 13000 toeren per minuut)
En 13krpm is geen 13 pk, dat is zker
Ik meen zoiets van 13krpm is een theoretische topsnelheid van 130 km/h , don`t shoot me if im wrong

Ill shoot youre ass :P zo dat betekenen dat alsk 12 k draai met een std cil 120 ga?:P volgens mij klopt daar niet zoveel van toch ? :P

Maargoed back to the question , neem lekker een c16 die doet et perfect :)

Naja is goed. Kzal dan denk toch wel een C20 gaan halen en messchien mocht ik nog wa geld overhouden een C21 gaan testen en kijken welke beter loopt op mijnes. Me is btw wel van plan de Evo 50 te tunen

Back