C20 op stnd cil

Status
Not open for further replies.

M.O.P.

Well-Known Member
oke ik kom van de week iemand tegen en die beweerd dat hij met alles stnd en alleen een C20 snel rijd 100 echt volgens hem maar mij lijkt het logiesch dat die uitlaat veel meer toeren vraagt dan die cilinder kan maken en daar voor beweerd hij dat hij lichtere rollen heeft gezet

nu mijn vraag bull of niet ?

MvG

MJ
 
Advertisement - register to remove this

lijkt mij dat zo n uitlaat niet eens zou lope op zo n std cilinder... btw dit wou ik ook al weten... yasuni c20 op org. cilinder.. maar mij lijkt me sterk dat het 100km/u haald want volgens mij heeft hij veel te weinig compressie! en komt het amper weg ;)
 
nee is absoluut niet waar slaat nergens op. een c-20 is absoluut niet perfect voor een orginele cilinder. en door er te lichte rollertjes in te zetten krijg je alleen maar overtoeren. he is zo en zo al min of meer onmogenlijk om 100 echte km/s te rijden met een ander uitlaatje, zkkr als je geen andere vario hebt.

ps: als iedereen dit soort vragen gaat stellen kan het forum mischien beter stoppen aangezien er zoveel mannetjes met praatjes rondlopen....
 
bij mij loopt de c20 prima, reed eerst met c16 maar deze vind ik beter lopen. Setup is:
50cc std
c20
mhr2000
17,5
hebo membraam:)

Afstellen duurt ff, maar loopt zeker goed:)
 
DJT-Speed-Area said:
bij mij loopt de c20 prima, reed eerst met c16 maar deze vind ik beter lopen. Setup is:
50cc std
c20
mhr2000
17,5
hebo membraam:)

Afstellen duurt ff, maar loopt zeker goed:)

dit was de vraag niet. de vraag was of een scooter met aleen c-20 en polini vario harder als 100 km/h kan rijden. het antwoord hierop is nee

gaat nergens over dit topic...
 
Beetje nutteloos topic sorry.
C16 of C20 draai je niet zomaar op std straatsetupje vind ik. Sonde van het geld en of je er nu echt harder mee gaat? 100 km/h haal je wel op de teller maar trek er maar aardig wat vanaf. Zal zeker wel een aprilia zijn:L

Verder staat het topic ook niet echt in het goede deel en het is nutteloos dus ik gooi er een slotje omheen...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top