Buitenlanders!!!!!!!.

Wat mij altijd opvalt als ik met kennissen van buitenlandse komaf praat, dat die altijd veel harder schelden op buitenlanders die zich niet willen aanpassen in Nederland. Die irriteren zich dood aan al die lui die het voor hen verpesten omdat zij daardoor ook gediscrimineerd worden. De hoeveelheid reakties op deze topic zegt trouwens genoeg hoe er over onze medelanders wordt gedacht.
 
Mijn ERVARINGEN zijn ook niet al te best met Marrokanen. Turken vind ik minder erg. Maar ik denk dat als er door de staat niets gedaan wordt er ook niets zal veranderen. Daarvoor is nederland veel te aantrekkelijk voor buitenlanders.Ze krijgen vaak een uitkering en Ze HOEVEN dus niet te werken. en daarom doen ze het ook niet en dat is best te begrijpen. Ik zou ook niet werken als dat niet hoefde. En het gevolg daarvan is dat ze ook niet op werk, school etc. Sociale contacten opdoen met Nederlanders, zodat ze liever met elkaar blijven kleven. Het gevolg daarvan zijn jullie vele voorbeelden denk ik.
Het ligt dus aan die tyfusregering van ons dat ze zo verschrikkelijk soft zijn voor buitenlanders. Stop met uitkeringen, kinderbijslag enz. Als ze niet de moeite doen om te solliciteren enz. Behandel ze net zoals nederlanders dus. Dan is het gauw over met die bullshit want dan moeten ze wel werken (een deel zal dat doen, maar een deel zal ook in de criminaliteit belanden). Zorg voor prikkels om te werken, leren. Maar zolang Nederland maar geld naar die gasten blijft pompen veranderd er geen ene drol. Zo dat was een hoop geouwehenk van mij. Amen.
 
Yep, ik kom vaak in de kruisweg, maar omdat veel van ons daar niet in mogen zijn we de laatste tijd ook wel naar berlikum, maare deze week ga ik wel even heen omdat dj jose er komt. Wiebe ken ik wel ja, met zijn scheve neus
smile.gif
gerard heb ik bij in de klas gezeten. Ik ben trouwens niet zo'n boer als jullie dat nu allemaal gaan denken ofzo hoor!
 
fuck it ik scheld nu gewoon terug, op het laatst begint hij dan in z´n eigen taaltje te schelden, omdat hij het anders niet kan winnen. de sukkels!![/B][/QUOTE]

Juist, dan kunnen ze het niet winnen en zien ze dat jij niet bang bent, dan is er niks aan de hand en ben JIJ DE MAN !!!!
 
Helemaal mee eens! Afgelopen zondag reed ik ff door de buurt (Ik woon in Den Bosch, kruiskamp) en ik zie een paar mannetjes staan op de weg waar ik reed. Ze stappen opzij dus ik denk dat ik er langs kan(Want ik geloofde tot toen nog in de goedheid(?)van de mensen). Maar in 1 keer komen er nog 15 bij die er zo hun fietsen voor gooien. dus ik stoppen (Heel dom van me!!) Hun beginnen een beetje te klooien en eentje gritst in een keer me sleutels weg, ze stonden met ze allen om me heen!!! Na lang mauwen krijg ik ze terug maar alleen als Ali 1t/m 800 erop mogen rijden. Dus ik stem maar toe, ik wil dat ding starten maar dat lukt niet, dus Ali er weer bij die start dat ding uiteindelijk en wil ermee weg rijden!!! Nix ervan dnek ik, dus ik jump ervoor en druk de handrem in. Ik ga mee, zeg ik en klim achterop. Die gozer kart weg en aan het einde van de weg slipt ie zo hard dat ik nu onderhand een nieuwe achterband kan halen!!! Na hem kwam er een ander mannetje erop. Hij heeft ongeveeer half den bosch gehad voor ie terugkeerde!! (Reed nog gevaarlijker dan ik!!)) En ik zat dus echt te bidden achterop. uiteindelijk heb ik die gozer zover gekregen een paar straten voor die straat waar de rest stond te stoppen zodat ik weg kon. Kom ik vol van woede bij me maat aan, zet ik dat ding weg en gaan we naar binnen. Kijk ik van binnen naar buiten zie ik dat ze me verzekeringsplaatje hebben afgebroken!!! Dus wij naar die scoot toe om te kijken of ze nog meer gesloopt hadden, en ik heb er nu dus een paar mooie krassen bij!
frown.gif
TERINGLIJERS!!!! Als ik ze een keer tegen kom als ze alleen zijn dan pak ik ze terug maar ja, jullie zullen het wel weten dat ze nooit alleen lopen!!! Hopelijk leren jullie ervan om nooit door een straat te rijden waar veel van die teringlijers staan!

MZZLS
 
ik heb ook nog een mening over die maroks: !$##^@&@!!!#$^#&#$%!!!!

3 van die !!$%!#$% hebben vanmiddag me telefoon van 350 piek gejat !!! zo uit me jas bij de Mac in den haag (die mac daar verderop bij de 2e kamer)

als ik die lijer toch zie lopen, ken tie het maar beter op een lopen zetten zeg!

Greetz,
kakelbont.gif
 
Ik was laatst bij mijn neef in hoogezand, enne we fietsen daar zo normaal, en staat er zo een groep turken: "geef fiets hier" we zijn gewoon door gereden, moeten ze maar normaal ned. leren maar dat zul je in harkema niet tegen komen.
 
Nou, ik was dus met koninginnedag in de stad hier (Amstertown
smile.gif
) Lekker op de trambaan uit me dak aan het gaan. Komt er dus zo'n groepje marox en ik bots tegen ze op. Niet expres ofzo. Beginnen ze ineens van kamrad, jij niet kan uitkijk??? Ik zei: Hou je bek man! Ga lekker feesten! Daar is koninginnedag toch voor??? Toen trok ie een mes en ineens stonden al mijn maten achter me en voelden ze zich toch een beetje bang en gingen verder
smile.gif

Wat later stond ik samen met een neger te feesten daar
smile.gif
Dat was dus echt een relaxte gozer.

Moraal: oordeel nooit iemand op z'n ras, hoe verleidelijk het ook is, maar beoordeel/veroordeel diegene op zijn persoon!

Greetz
 
Ze mogen wel ons land in, maar moeten er !!!gelijk!!! uitgekickt worden als....

-Ze binnen zoveel tijd geen werk hebben of opleiding..

- Als ze 2 of meerdere keren in aanraking met de politie zijn gekomen..

Ik heb ook een turkse en portugese vriend, die zijn oke.... duz er zijn wel goede alleen dat is misschien 10% van alles!

Wat ook vet irritant is zijn die Molukkers die hier een beetje bommen gaan gooien voor vrede in hun eigen lans.....slaat helemaaaal nergens op!
 
Originally posted by Gerard:
Ze mogen wel ons land in, maar moeten er !!!gelijk!!! uitgekickt worden als....

-Ze binnen zoveel tijd geen werk hebben of opleiding..

- Als ze 2 of meerdere keren in aanraking met de politie zijn gekomen..

Ik heb ook een turkse en portugese vriend, die zijn oke.... duz er zijn wel goede alleen dat is misschien 10% van alles!

Wat ook vet irritant is zijn die Molukkers die hier een beetje bommen gaan gooien voor vrede in hun eigen lans.....slaat helemaaaal nergens op!

erm wel effe weten wat je zegt: asielzoekers mogen helemaal niet werken en vaak vinden ze dit zelf ook niet leuk. Hierdoor krijg je ook dat ze zich gaan vervelen, rondhangen en irritant zijn...
 
Back
Top