Buitenlanders!!!!!!!.

Ties

Cornholio
Originally posted by speedfreak:
nou der leven 6 miljard mensen op deze aardbol.. weet je hoeveel buitenlanders daar tussen zitten?

biggrin.gif

henk
6 miljard - 16 miljoen
 
Advertisement - register to remove this

Oke nog een keer dan!Ik ben zelf half Tunesisch en half Nederlands.en het is spijtig dat ik het moet zeggen maar alle marokanen die ik heb gekend zijn slecht,en dat waren er best veel.Dus dat volk heeft het al verneukt bij mij.Van de rest heb ik nie zo veel last gehad of zo.Als ieder zich maar fatsoenlijk gedraagd is er niks aan de hand.Alleen de Nederlanders moeten maar eens wat minder toleranter worden tegen over buitenlanders.Want we leven in nederland he.
 
ik ben voor invoering straffen wat die gasten thuis ook zouden krijgen. Zo voelen ze zich hier meer thuis..
 
Dan loopt de helft zonder handen rond.. (lang leve de vooroordelen
wink.gif
)

Maargoed, veel ervan misdragen zich, het is niet voor niets dat veel mensen iets tegen ze hebben... SO BE IT..
 
ik sluit mij hier helemaal bij aan, ennuh, niet straffen, wanneer ze hier asiel aan komen vragen: geen probleem, MAAR wanneer ze:
a) gelijk een uitkering aanvragen
b) iets jatten of ander crimineel gedrag
gelijk op souten met die gasten

begrijp me niet verkeerd, ik heb nix tegen die mensen maar wel tegen dat profiterende volk dat maar steelt enzow
 
Toch zouden wij nederlanders een voorbeeld kunnen nemen aan hun gedrag kwa opkomen ovor mekaar.
Ik woon in Huizen en daar wonen nogal wat marokanen en we hebben hier ook een groot deel van de molukse gemeenschap wonen.

Als je daar ruzie mee krijgt, heb je gewoon de hele marokaanse c.q. molukse gemeenschap op je dak.
Maar wat doen nederlanders als een andere nederlander ruzie krijgt met een buitenlander??
DAN GAAN WE TOE STAAN KIJKEN!
Iedereen (ok 99%) van de mensen zijn te schijterig.
Als een hollander met een buitenlander ruzie zou krijgen, zou ie altijd in de minderheid zijn als alle nederlanders er meeteen op zouden duiken, maar nee, wij blijven wel veilig op een afstandje kijken.
Dat vind ik dus nep. Ik ga hier niet zelf de held uit hangen, maar als wij nedrlanders voor mekaar op zouden komen, zoals de "buitenlanders" dat doen.....
 
Nou, ik heb dus echt niets tegen buitenlanders op zich, maar wel tegen die die zich niet kunnen aanpassen, en je lastigvallen, jatten etc.
Ik heb zelf veel buitenlandse vrienden, en in mijn familie zitten ook een aantal buitenlanders dus ik heb er niet echt een grote bloedhekel aan of zo.
 
Originally posted by Royal Rally:
Toch zouden wij nederlanders een voorbeeld kunnen nemen aan hun gedrag kwa opkomen ovor mekaar.
Ik woon in Huizen en daar wonen nogal wat marokanen en we hebben hier ook een groot deel van de molukse gemeenschap wonen.

Als je daar ruzie mee krijgt, heb je gewoon de hele marokaanse c.q. molukse gemeenschap op je dak.
Maar wat doen nederlanders als een andere nederlander ruzie krijgt met een buitenlander??
DAN GAAN WE TOE STAAN KIJKEN!
Iedereen (ok 99%) van de mensen zijn te schijterig.
Als een hollander met een buitenlander ruzie zou krijgen, zou ie altijd in de minderheid zijn als alle nederlanders er meeteen op zouden duiken, maar nee, wij blijven wel veilig op een afstandje kijken.
Dat vind ik dus nep. Ik ga hier niet zelf de held uit hangen, maar als wij nedrlanders voor mekaar op zouden komen, zoals de "buitenlanders" dat doen.....

Dit vind ik ook altijd zo jammer van veel Nederlanders.Ik heb zelf vaak gehad dat ze naar me toe kwamen.Zo van we hebben ruzie met die en die ga je effe mee.Wahid helpt wel ja.Andersom.Nee hoor.Gaan ze zelf doodleuk staan kijken terwijl jij het vuile werk voor ze doet.Nederlanders zouden wat meer voor elkaar moeten opkomen.Das wel jammer.
 
Als buitenlanders hier in Nederland komen hebben ze:
het 1e jaar heimwee
het 2e jaar ww
het 3e jaar bmw
smile.gif

Groeten van Marcel

------------------
Save a whale,harpoon a honda
 
Als je in een winkel werkt merk je vanzelf wel welke mensen prettig zijn en welke niet, en afrikanen zijn echt het aller ergste, die proberen niet eens aardig te doen. Kunnen ze alleen een beetje gebrekkig engels en dan denken ze dat ik ze tof vindt omdat ze briefjes van 250,- bij zich hebben. Turken kunnen tenminste nog tof doen als ze het willen. Naja.
 
Ik werk in een winkel, en de zigeuners zijn het ergst, sommigen zijn wel aardig, maar er zijn ook een paar nare mensen bij.
Met oud en nieuw verkochten we vuurwerk, maar in de winkel hadden we dummy's staan, hadden een paar zigeuners van die dummy's gejat, me baas erachter aan, maar ja, ze waren al weg, ach, ik hoop dat ze veel plezier hebben gehad van die dummy's aangezien die het toch niet doen, haha.
 
Haha, wel zielig hoor, hebben ze al die moeite gedaan en dan toch weer geen vuurwerk met oud en nieuw
smile.gif

Bij ons komen er hoe dan ook geen zigeuners want die kunnen toch niets bij ons betalen.
 
Nou, ik ben een kwart Indo, en ik zie ik erg indo uit... Heb zelf dus ook met voorordelen te maken mijn kant uit...

Helaas moet ik wel vermelden dat zo'n beetje alle contacten met Maroks en Turken slecht zijn verlopen...

Ik moet ze elke keer uit het zwembad zetten waar ik dus werk, juut erbij enzo.
Ben dus ook voor invoering van de straffen die gelden in hun moederland! Tjakkk en weer een hand minder...
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Dat voor elkaar opkomen is niet alleen een voordeel
frown.gif
als je ruzie krijgt met 1 molukker (voorbeeldje he) dan heb je meteen de hele plaatselijke molukker-gang op je hals, dat vind ik toch wel wat sneu, ruzies die tussen 2 personen beginnen moeten die 2 personen ook maar zelf uitvechten. Ik heb zowiezow een grote teringhekel aan ruzie, vechten vinnik al helemaal triest, dat bewijst maar weer dat je te dom bent om het verstandig op te lossen. Ik hoorde ook een x een gozer zeggen: 'als iemand op de grond ligt, dan er tegenaan trappen, das tof!' DAMN!!
frown.gif
frown.gif
dan zouden ze je eigenlijk ter plekke af moeten knallen als je der zo over denkt! Okee, als 2 groepen gewoon ruzie met elkaar zoeken en dan mekaar verot schoppen, prima! ben je ook weer van die lui af
smile.gif
maar om gewoon voor de lol ruzie te maken? nee dat snap ik niet, dan mis je volgens mij gewoon een paar draadjes in je kop, gewoon echt zinloos... jammer dat er nog teveel van die triestelingen rondlopen
frown.gif


[This message has been edited by NastroAzzuro (edited 24 April 2001).]
 
Nah, heb nog nie echt ervaring gehad met asiatische gasten, dus...

Maar ik ben meer tegen mensen uit:
Afganistan
Albanië
Algerijë
Angola
Armenië
Azerbaidzjan
Bahrein
Benin
Bhutan
Bosnië-Hercegovina
Botswana
Brunei
Bulgarije
Burkina Faso
Burma = Myanmar
Burundi
Centafrika
Comoren
Djibouti
Egypte
Equatoriaal Guinea
Eritrea
Etiopië
Gabon
Gambia
Georgië
Ghana
Guinee
Guinee-Bissau
Irak
Iran
Israël
Ivoorkust
Joegoslavië
Jordanië
Kaapverdië
Kameroen
Katar
Kazachstan
Kenya
Kirgizië
Koeweit
Kongo
Kroatië
Lesotho
Libanon
Liberia
Libië
Madagaskar
Malawi
Marokko
Mauritanië
Mauritius
Moçambique
Moldavië
Nambië
Nepal
Nicaragua
Niger
Nigeria
Oekraïne
Oezbekistan
Oman
Roemenië
Rwanda
São Tomé en Príncipe
Saoedi-Arabië
Senegal
Seychellen
Sierra Leone
Slovenië
Slowakije
Soedan
Somalia
Swaziland
Syrië
Tadzjikistan
Tanzania
Togo
Tsjaad
Tsjechië
Turkije
Turkmenistan
Uganda
Verenigde Arabische Emiraten
Zaïre
Zambia
Zimbabwe

Dus...
En waarom moet je maar ff lezen in da andere topic van Massive.

[Edit]
Had trouwens gelezen dat de regering geen (of minder) kinderbijslag gaat geven aan kinderen die in Marokko leven, waarvan de ouders in NL leven.

Het is zoiezo al belachelijk dat wij geld geven aan mensen die NIET in ons land wonen.

En dan gaan die marokkanen er ook nag van profiteren ook. Sommige hebben gewoon 3 huizen in marokko.
Ja hallo, rot dan ff snel op.

En geld geven aan een land waar iets is gebeur is ook al zo'n onzin.

Als hier in Nederland iets gebeurt krijgen wij er ook geen geld voor.

Dat Nederland hier het zaakje eerst eens opknapt.

Ze moeten gewoon VEEEEEEL strenger worden tegen buitenlanders.

naamloos1.gif


Gewoon terugsturen die lui, geen cellentekort meer, ons belastingsgeld word nuttig gebruikt enz.

Die gasten die hier in de gevangenis zitten hebben het nog beter dan in hun eigen land.

Zo ken ik het ook wel. Ik snap nie dat ze het pikken, maargoed.

Ben ff eten. Legaal verdient

[This message has been edited by Zeeuw (edited 24 April 2001).]
 
smile.gif
smile.gif
... Zo, da's een hele dagtaak om al die mensen te haten...

Ik ben ook wel tegen turken/marokkanen, ben alleen geen rascist (racisme berust op vooroordelen, mijn afkeur berust op ervaringen, helaas)...

Greetz.
 
Back
Top