Btc riva opgefockt

Rivableumonster

New Member
Hi zoals de omschrijving al zegt heb ik mijn btc riva met een gy6 139 qmb opgefockt tot 105 cc.
Gehele setup
105 cc USA kwaliteit
24mm caburateur mezoly
A8 nokkenas mezoly race
Race cdi met verstelbare firing positie
70/120 cc kop
Nieuwe distri set (ketting+spanner+geleider)
top racing krukas (beschrijving verkoper 70-120 cc
Nou is mijn vraag wat voor setup vertanding ik hiervoor kan gebruiken
Welke gram rollen en welke variateur set raden jullie aan

Ps: het blok heeft nog niet gelopen ivm restauratie van btc riva frame+kappen
Voorheen zat er een 72cc op en dat is nu 105 dus de variateur en etc zijn nog stock maar wel afgestelt op de 72cc dus 6.5 gram rollen
 
Advertisement - register to remove this

Het is gissen welk gewicht je nodig hebt.
Aan de hand van de setup zou ik zeggen zwaarder, maar dat moet je gewoon testen. Het best is om een test setje met meerdere gewichten te kopen.

Variateur zou ik Malossi nemen.

Vertanding denk ik dat je onderstaande nodig hebt. In ieder geval om te zorgen dat deze langer wordt dan origineel.

 
Die vertanding is idd een goeie nog niet zelf opgekomen thanks maar je stuurt ook een vario set van malossi. Begrijp me niet verkeerd he .Maar dan zie ik de prijs en de uiterlijk van die vario. Maar wat maakt die vario set buiten de drukveer en de rollen om nou beter dan de stock vario set die al in t blok zit. Zit daar nou echt een groot verschil in? Want ik zie hele sets met vario en koppeling plus dit dat en alles voor bekant 200 euro. Terwijl als ik andere rollen+trek veren+ drukveer zou veranderen ik vele malen goedkoper uit zou zijn nogmaals begrijp me niet verkeerd ik ben ook gewoon nog lerend en ik zoek balans in onderdelen goedkoop en duur. Natuurlijk me cilinder en kop enzo is duur en voor mij lijkt t allemaal t zelfde maar dan met naam begrijp je. Dus zit er nou echt verschil in maat of in hoe de rollen zen weg vinden in die troemel andere hoeking of zijn t de rollen die 90 procent de rol hebben en trek veren en druk veer
 
Back
Top