Brommer stottert en houd in

bananenschil

New Member
Hallo ik heb een rieju rd2 matrix uit 2002 15mm carb met 17xxx km op de teller
Het is nu het geval dat hij na het afstellen het 10 secondes goed deed en toen viel hij uit door te weinig benzine. Toen ik bijgetank had wou jij helemaal niet stationaire lopen of in hoge toeren hij loopt nu max 6000 toeren. De bougie is redelijk nieuw en hij heeft een goede kleur dus aan de afstelling kan het niet liggen, heb er geen 10km mee gereden met de bougie en ik heb de carb schoongemaakt.
Wat kan ik eraan doen

Advertisement - register to remove this

Stotteren zou duiden op te veel benzine, wat heb je getankt (mengsmering of doet hij zelf mengen)
Bougie kleur goed? Dan zou je hoofdsproeier goed zijn maar je kan nog naar je naald en luchtschroef kijken.
En als je heb aan loopt, rijd hij dan wel?

Stotteren zou duiden op te veel benzine, wat heb je getankt (mengsmering of doet hij zelf mengen)
Bougie kleur goed? Dan zou je hoofdsproeier goed zijn maar je kan nog naar je naald en luchtschroef kijken.
En als je heb aan loopt, rijd hij dan wel?
De naald zit nu in het midden, welke kant zou hij naartoe moeten boven of onder? Ik meng zelf 1:50. Hij loopt wel als ik rij maar wel echt moeilijk

Als hij een goeie bougie kleur heeft, volgas, met deze sproeier is die goed.

Als hij dan echt stottert tussen geen gas en volgas dan is hij te rijk dus:
Naald omlaag = clipje naar boven

Als hij dan echt bwaabt dan is hij te arm en dan is het omgekeerd

Zorg ervoor dat je zeker bent dan je geen valse lucht hebt, membraan dicht is, en cil verder goed is.

Als hij een goeie bougie kleur heeft, volgas, met deze sproeier is die goed.

Als hij dan echt stottert tussen geen gas en volgas dan is hij te rijk dus:
Naald omlaag = clipje naar boven

Als hij dan echt bwaabt dan is hij te arm en dan is het omgekeerd

Zorg ervoor dat je zeker bent dan je geen valse lucht hebt, membraan dicht is, en cil verder goed is.
Hij doet het nu perfect Charlie. Heel erg bedankt

Back