This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Brommer start maar geeft vol gas zonder je iets doet vanaf hij start

Vz84k

New Member
Brommer start maar geeft vol gas zonder je iets doet vanaf hij start wat zou ik hier kunnen aan doen ? Iemand die mij zou kunnen helpen hiermee
 
Als ik snel google is het een 2t... Dus deze heeft 100% een gasschuif, die zit in de carburateur.

Een gasklep(huis) heeft die inderdaad niet.

Post automatically merged:

Als ik snel google is het een 2t... Dus deze heeft 100% een gasschuif, die zit in de carburateur.

Een gasklep(huis) heeft die inderdaad niet.
Zou dat de gas schuif zijn waar de gasnaald aan zit verbonden ?
 
Die bout is je luchtschroef eigenlijk, dit kon wel eens je probleem zijn zo...
Die bepaald hoeveel brandstof er standaard toegevoegd wordt en is behoorlijk belangrijk.
 
Heeft hier geen stelschroef voor de lucht gezeten dan? (mengschroef)
Want dan verbaasd het mij niet dat de brommer volle toeren loopt.

View attachment 77829
Deze schroef zat er wel maar deze zit niet in mijn carburateur deze zit op een andere plaats in de zwarte buis
Post automatically merged:

Heeft hier geen stelschroef voor de lucht gezeten dan? (mengschroef)
Want dan verbaasd het mij niet dat de brommer volle toeren loopt.

View attachment 77829

Post automatically merged:

Deze schroef zat er wel maar deze zit niet in mijn carburateur deze zit op een andere plaats in de zwarte buis
Post automatically merged:


Deze werkt nog perfect hebben we na gekeken
 
Last edited:
Dus deze afbeelding is niet van jouw carburateur?

Ik lees nog steeds niet dat je naar de gasschuif hebt gekeken.
Deze afbeelding is wel van mijn carburateur & heb de gas schuif bekeken die doet het nog perfect heb dit samen met een vriend gedaan namelijk die er veel van weet maar nu weet hij ook echt niet meer wat te doen het goede nieuws is de band draaid wel al mee als die start