Brommer - Examen

Als iemand die boeken nog zoekt...ik heb ze nog liggen, zijn nog in nieuw staat en te koop voor een prikkie...(met nieuwe regel)

------------------
Piaggio NRG; Hebo Manston cilinder (licht getuned), Hebo racing 2 uitlaat, DO 19mm, Malossi hyperreed membraan, Rechtspruitstuk, transpartant vlotterbak, DO aanzuigtrechter met buis naar buddy, Malossi overrangeset, Hebo krukas, Hebo koppeling, Malossi versterktkoppelingshuis, Malossi RS24 achterschokdemper, Paioli RSU32 voorvork, Daytona temp/toer meter, VW Passat radiateur, Top Performances cdi/bobine, Bridgestone ML50 bandjes, ennuh, dat was et wel geloof ik :)

ik koop toch maar niet zow'n paar 100 vragen boekje
heb al geleent bij de bieb..
ehm
moet je de BORDEN GOET LEREN ?

verkeerssitueatie's heb ik al onder de knie

Ik ben bezig motortheorie-examen te leren. Nu staan er in het vragenboek vragen over dingen die niet in het theorieboek staan! Dus je moet het vragenboek dus wel kopen.

En over die rotondes. Bij normale rotondes (daar is er nog maar 1 van in eindhoven) heb je voorrang als je erop wilt rijden (voorrang van rechts). Bij minirotondes heb je voorrang als je erop zit. In Duitsland is het geloof ik weer anders, dus als je een duitser een rotonde ziet naderen rem dan maar vast een beetje af..........

[This message has been edited by prong (edited 21 May 2001).]

Back