Brommer - Examen

SR-MARC-SR

Well-Known Member
Even een vraag over het brommer-examen.
ik moet 29 mei op
en nu heb ik een theorie boekje gekocht met 51 vragen..
op school zeggen ze dat dit te WEINIG is...
dat daar lang niet alles in staat en dat als ik examen doe .. en uit dat boekje geleert heb..het zeker niet haal
is dit waar ?
en is het examen echt zo moeilijk ?

Advertisement - register to remove this

Lees het boekie is een keertje snel door, en dan 100den vragen maken. net als bij je auto theorie.

Beide is simpel, vond ik. Maarjah dta vershcilt per persoon natuurlijk.

SvR

Wat ik je al zei: koop dat vragenboek en maak al die vragen. Dan haal je het gewoon de eerste keer. Sommige vragen komen letterlijk uit dat boek. Makkelijker kan niet.

Zijn de nieuwe boeken (dus met rechts voorrang en die nieuwe rotonde regel) al in de winkel? Heb hier nog zo een oud 800 vragen ding liggen namelijk.

Jawel dat wel..
ik had in januari ook zow'n boek gekocht .. dom natuurlijk ..
nu paar weken geleden een nieuwe gekocht met rechts..voorrang
nu moet ik dan nog een 500 vragen boek kopen..
wat een geld rukkerij

Ja, vroeger had je voorrang als je de rotonde opwou, nu heb je juist voorrang als je op de rotonde rijd. (kijk maar eens goed, ze zijn bij alle rotondes die haaientanden aan het spuiten)

Nieuwe rotonde regel?? Verkeer dat op de rotonde had altijd al voorrang en dat is echt niet sinds kort.

ik heb de 1e keer dat ik op moest ook dat 51 vragen boekje geleend van m'n neef,met oefenen had ik 1 foutje,toen ik op moest 6
frown.gif

de 2e keer heb ik 1 foutje,toen had ik een 800 vragen boekje geleend.wat jij doet moet je zelf weten,maar ik had ook een 800 vragen boekje genomen (of 650 ofzo,maar iig meer dan 50)

Originally posted by TB:
Nieuwe rotonde regel?? Verkeer dat op de rotonde had altijd al voorrang en dat is echt niet sinds kort.

Inderdaad, anders staat iedere keer die hele rotonde vol met auto's omdat ze er wel op mogen maar niet eraf, omdat ze moeten wachten voor de volgende auto die de rotonde op mag
smile.gif

Back